Mille saiteilla jakaa rolli?

• Occido
      Occido
      Bronze
      Elikkäs olen miettinyt seuraavia kysymyksiä.

- Onko 100 dollarin stäkki liian pieni jaettavaksi kolmelle eri pokerisaitille?
      - Toiseksi miltä saiteilta löytyy eniten microstäkin pelipöytiä?

Taidot ovat vielä sitä luokkaa että pelaan vielä mieluummin ihan raken ja oppimisen kannalta.

Sit vielä, jos lataan PT4 free trialin voinko alkaa importata sillä pelaajastatseja vai vaatiiko se maksetun version?
  • 6 replies
    • Veini
      Veini
      Silver
      Pelaatko nl2? Nl2 on sellane taso jossa saitinvalinta on todella tärkeä. Esimerkiksi microgamingillä (unibet,24hpoker) reikki on järkyttävät 30bb/100hands eli voittava peli on käytännössä mahdotonta. Suosittelen koko rollin laittamista starssille. Pelit ovat todella paistikkaita ja pyörivät aina. Lisäksi et tuhlaa talletusbonuksiasi depoamalla uran alussa pieniä rolleja ympäriinsä. Kun sulla alkaa rollit olemaan parissa kilossa niin kiität ittees ku voit siirtyä grindaamaan talletusbonuksia aina eri sivustoille ja buustaat näin kivasti rollia. Suosittelen kyllä ehottomasti starssia. Aivan Ylivoimanen ykkönen omasto mielestä
    • mesisification
      mesisification
      Bronze
      Munkin mielestä pokerstars on paras valinta jos pelaa NL2 tasolla. Rake on pienempi ja pöytiä löytyy 24/7 aivan varmasti. 100 dollarin kassa ei välttämättä ole liian pieni jaettavaksi eri saiteille, mutta mun mielestä rollin jakaminen useampaan paikkaan ei ole mitenkään erityisen hyödyllistä vielä NL2 tasoa pelatessa. Sit kun nousee tasoja ylemmäs ja pöytävalinnasta tulee tärkeämpää, rollin jakaminen voi olla hyvä idea.
    • Lurjus
      Lurjus
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja Veini
      Esimerkiksi microgamingillä (unibet,24hpoker) reikki on järkyttävät 30bb/100hands eli voittava peli on käytännössä mahdotonta.
      Tätä hieman ihmettelen. Ite oon joskus pelannu microgamingilla NL4 pelejä juuri pienen raken takia. Maksimi rake per potti oli tuolloin 0,10€. Omalla pelillä se teki tuolloin n 7,40 bb/100.

Mut tästä huolimatta varmaan itekki laittasin starsille. Paitsi että hyviä pelejä on aina tarjolla, on mahollista kokeilla välillä myös muita pelimuotoja kuin holdemia. :)

Toki jakaminen näistä molemmille on mahdollista, mutta ensitalletusta grindatessa keskittysin yhelle sivustolle.
    • la55i
      la55i
      Moderator
      Moderator
      Voin kans suositella Starsia. Mikropöytiä löytyy paljon ja rake on pieni. Mulla oli kans koko rolli Starsilla, mut nyt oon siirtynyt testailemaan Full Tilttiä. Vähemmän pöytiä, mutta pelit mielestäni kalaisemmat + rahan liikuttelu Starsin ja Tiltin välillä helppoa. :)
    • Veini
      Veini
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Lurjus
      Esimerkiksi microgamingillä (unibet,24hpoker) reikki on järkyttävät 30bb/100hands eli voittava peli on käytännössä mahdotonta.
      Tätä hieman ihmettelen. Ite oon joskus pelannu microgamingilla NL4 pelejä juuri pienen raken takia. Maksimi rake per potti oli tuolloin 0,10€. Omalla pelillä se teki tuolloin n 7,40 bb/100.

Mut tästä huolimatta varmaan itekki laittasin starsille. Paitsi että hyviä pelejä on aina tarjolla, on mahollista kokeilla välillä myös muita pelimuotoja kuin holdemia. :)

Toki jakaminen näistä molemmille on mahdollista, mutta ensitalletusta grindatessa keskittysin yhelle sivustolle.
      tarkka luku olikin 26,2 ja tää on korkee varmaan siks koska paistit pelaa löysästi ja potit on suhteessa tasoon varmaankin aika korkeet. Siitä huolimatta kuulostaa aika kovalta rakelta.

Unibet: Rake Analysis
    • Lurjus
      Lurjus
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja Lurjus

tarkka luku olikin 26,2 ja tää on korkee varmaan siks koska paistit pelaa löysästi ja potit on suhteessa tasoon varmaankin aika korkeet. Siitä huolimatta kuulostaa aika kovalta rakelta.

Unibet: Rake Analysis
      Mut tuo on mun mielestä väärin. Tosin jos ei sitten oo muuttunu. :)

Oon tätä laskeskellu muuten omassa blogissaki. (Sivu 3)