Sittareista

• PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Olen ottanut ihan harjoitusmielessä pienen sittariprojektin. Tarkoitus olisi tahkota 1+0.2 sittareita tarpeeksi (50?) että näkisin osaanko pelata näitä tuottavasti. Zammyhän tästäkin saa syyttää se kun saa niiden pelaamisen näyttämään niin helpolle...

Tulokset ei nyt mairittelevia muttei ihan totaalisen huonojakaan ole. 30 sittaria ja tappiolla $4.5

Sijoitus kpl
      1 1
      2 6
      3 6
      4 7
      5 5
      6 2
      7 3
      8 0
      9 0

Tuosta näkee ettei voittoja ole paljon tullut (vain yksi kolmestakymmenestä !!) vaan tyypillinen sijoitus on sijoilla 2-5. Tavoistani poiketen en ole tialstoinut tilanteita joissa tipun (ehkä pitäisi ?).

Voitteko sanoa jotain pelistäni sijoituksen pohjalta ? Muuta kun että 1-6 on aika masentava HU-tulos, enkä tosiaankaan ole aina altavastaajan joutunut huppiin...

Sitten tänä iltana ihan vahingossa rekisteröin itseni kahteen 3+0.4 kun piti olla kaksi 1+0.2 :D

Jotenkin peli tuntui mukavammalle vihut eivät hirveästi limpanneet vaan korottivat kun tulivat pottiin mukaan (tietysti siellä oli pari UTG-limppausta AA/KK:lla :) mutta kiitos Zammyn en menny lankaan :) ). Tulos oli hyvä voitto ja kakkosija :P Voitetussa sittarissa olin HU:ssa 10k vs 3k suosikki ja hävityssä oli tonnin tappiolla. 3. käsi ja floppasin kaksi paria. Vihu SB: stä korottaa ja minä pusken. Turni tuo vihulle suoran X( Eihän tuota voinut kipata ?

Hauskaa tuosta tekee sen että tajusin pelaavani $3 sittaria vasta kun voitin ensimmäisen ja ohjelma ilmoitti minun voittaneen noin $13 reilun $4 sijaan.

Miten vertaisitte $1 ja $3 sittareiden eroa ? Onko $1 saatava voitolliseksi ennen kun siirryn $2 tai $3 sittareihin ?

hmm. ehkä aloitan seuraavan urakan: pelaan 30 $3 sittaria (ok, onhan siinä $120:n riski mutta sen lienee talouteni kestää).
  • 4 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      No itse yhden valmennussession perusteella voisin kommentoida tuota 1$ sittareiden tasoa sanoilla järkyttävän huono. Vaikeaa pelata, kun kaikki ovat tosi huonoja ja maksavat sisään kaikkiin potteihin. Eli veikkaan, että saatat pärjätä huomattavasti paremmin noissa kolmen taalan sittareissa, kun vastassa on hitusen parempia pelaajia. Kerroppa tuloksista sittenkun oot projektin saanut valmiiksi.
      Ja tietysti noiden sijoituksien perusteella ei voi sanoa oikein mitään, aina parempi jos postaat jotain käsiä tuonne esimerkkikäsiin.
    • FiST67
      FiST67
      Bronze
      1-3$/€ sittareissa on mun mielestä aika frolli-meininki päällä, ohivetoja satelee turhan paljon. Ainakin mulle kävi niin. Sen jälkeen kun siirryin bin5 sittareihin, alko voittoja tulee huomattavasti säännöllisemmin.
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Itse pelailen pitkälti fulltiltillä 5-7 $, 6 tai 9 pelaajan pöydissä. Kyllä se on paljon miellyttävämpää pelaamista. Vaikka sielläkin kyllä ollaan välillä törmätty näihin onnekkaisiin maksukoneisiin/maniac pelureihin.

Paremmin kyllä pääsen sinne rahasijoille yleisesti ottaen noilla tasoilla kuin jossain 2$ sittareissa.

Nuissa sittarien koossa pidän kassanhallinnallisista syistä semmosta sääntöä, että minimissään pitää olla 50 kertaa sittarin buy-in pelikassassa. Kohtuu tasasta nousua ollu lähiaikoina, mutta eipä tahdo oikein olla aikaa pelailulle taaskaan. Jotain 10 sittaria jopa tullu pelailtua tällä viikolla, mikä näkyy nopsasti tuolla 4 viikon PS pojoissa... :rolleyes:
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Ei Starsilla ainakaan se taso hirveästi eroa 3.40$ ja 1.20$ -turnausten välillä. Ehkä keskimäärin kolmen dollarin turnaukseen osuu joka toisella kerralla se yksi aavistuksen parempi pelaaja, kun taalan turneissa se osuu vain joka viides-kuudes kerta.

1-3 dollarin sittareissa pitää vain osata hillitä sitä omaa LAGitustaan, niin hyvä (tai ainakin parempi) tulee. 5d tasolta lähtien on sitten mielestäni selkeämmin jo eroa nähtävissä siihen, että osaavia pelaajia on seassa enemmän (osaavat kipata siis). Ja varsinkin siitä vielä ylöspäin siirryttäessä on osattava sopivasti tilanteen mukaan lisätä aggressiivisuutta, tai muuten jää jo muiden jalkoihin. Lyhyesti tiivistäen siis yritän sanoa, että 1-3d sittarit on melkolailla eri laji kuin 20+. Siinä välimaastossa on sitten 5-10d ja vähän vuorokaudenajastakin riippuen (yöllä ne on yleensä aika kauheita).