SNG varianssi

• player9000
      player9000
      Bronze
      Oon tässä viime päivinä ihmetelly tota sng varianssia jälleen kerran..
      Viimeset 100 peliä, 20 buy in miinusta, 50 ensimmäisen pelin jälkeen tais olla -30 jopa, mut nyt saanu vähän paikattua. Ennen tätä downswingiä tein tasasta tulosta n. 15% ROI:lla. Nyt ei oo mikään sujunut, oon hävinny kaikki flipit..

Kuinka iso kassa sittareissa oikein pitäis olla?
      Itel ollu aina 50 binii ennen kun tasoa nostan.. Kuulemma jotkut pelaa jopa isommalla?

Onneks rb tulee kohta.
  • 8 replies
    • biovaan
      biovaan
      Bronze
      50bin on hyvä lähtökohta. Siitä sitten omien mieltymysten mukaan varioimaan. Matalemmilla tasoilla kun vastustajien taso ei päätä huimaa voi pelata pienemmälläkin kassalla. Isommilla tasoilla sitten isompaa kassaa. Jos tulee mietittyä liikaa rahaa niin sitten isommalla kassalla yms. Zamwisen bwin-projektin alussa on hänen näkemyksensä.

Koita jaksaa swingin kanssa. Itse pääsin juuri takas nousun puolelle pitkän break even jakson jälkeen. Kannattaa miettiä omaa peliä, että tuleeko varmasti tehtyä oikeita päätöksiä. Ainakin mulla oli ns pelko perseessä kun hävisi liukuhihnalta jokaisen flipin bubblessa pitkän aikaa. Tsemppiä ja uuteen nousuun!
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Onneks tota rollia on tosiaan tarpeeks.. Tälläsiä kun tapahtuu n. 6 kertaa putkeen niin kyl se vähän harmittaa.. :(

Viimesestä 100:sta sittarista oon yhtä törkeesti tippunut arviolta 20 kertaa!
      Ainoo asia mikä helpottaa ni oon b2b verkon Sit & Go Monthly Leaderboard aika hyvissä asemissa. :)

Players(max 6):
      pupino (6,255.00 in seat 1)
      Hero (2,745.00 in seat 5)

Dealer: pupino
      Big Blind: Hero (200.00)
      Small Blind: pupino (100.00)

Hero was dealt: Jd - Ts

pupino Call (100.00)
      Hero Raise (200.00)
      pupino Call (200.00)

Flop Jc - 2h - 5c

Hero Bet (400.00)
      pupino All-In (5,855.00)
      Hero All-In (1,945.00)
      pupino Payback (3,510.00)

Turn Jc - 2h - 5c - Ks
      River Jc - 2h - 5c - Ks - 6d

Hero shows: Jd - Ts (a pair of Jacks)
      pupino shows: Jh - 6h (two pairs, Jacks and Sixes)

pupino wins: 5,490.00 (with two pairs, Jacks and Sixes)
    • Ize222
      Ize222
      Bronze
      järkyttävää, suht hyvin mennyt. ja pieni nousupyrähdyskin, mutta nyt mennään alas ja lujaa! 10 sittaria putkeen tiputtu rahasijojen ulkopuolelle. Omassa pelissä ei kyllä mitään muutosta ole tapahtunut. Näitä nyt vaan tulee välillä?
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      [quote]Alkuperäinen kirjoittaja Ize222
      jä][quote][i]rkyttävää, suht hyvin mennyt. ja pieni nousupyrähdyskin, mutta nyt mennään alas ja lujaa! 10 sittaria putkeen tiputtu rahasijojen ulkopuolelle. Omassa pelissä ei kyllä mitään muutosta ole tapahtunut. Näitä nyt vaan tulee välillä?[/quote]Juups, kuuluu sittarien luonteeseen että tuollaisia voi välillä tulla, itsellä paras/pahin out of money-putki on siinä 20 sittarin hujakoilla. Tästä hopeatason artikkelista löytyy asiaa tuosta sittareiden varianssista.
    • Ize222
      Ize222
      Bronze
      jeps.. tulihan tuossa nyt tuo 13 sittaria + 3HUPpia jo putkeen. Ei vaan pidä mitkään kortit kun flippiin menee. huoh... näyttää karmivalta vaan tuossa trackerin käppyrässä nämä viime päivät :(
      Nyt V*tuttaa jo niin suunnattomasti kun kolmas päivä putkeen, pystysuora viiva alaspäin. Monen päivän tasanen nousu menee hetkessä pilalle ja täältä pitäis taas ponnistaa ylöspäin. kohta loppuu koko kortinlätkiminen Prkl.
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Pelasin muutaman fulli sittarin pari päviää sit, jäi tappiolle. Pääsin 4 kertaa HU, joka kerta ylivoimasella chippi liidillä. Laitoin vihut all-in yhteensä 7 kertaa, tilanteet oli 75%, 75%, 60%, 60%, 60%, 40%, 40% mun eduks, voitin noista yhden, minkä takia jäinkin tappiolle. Koska pelasin kyseisesellä sitellä pelikassan rajalla oli pakko siirtyä heti alaspäin noiden seurauksena.

Montako biniä sittari kassaan tarvii riippuu ensijaisesti siitä oletka miten valmis siirtyyn tasoja alaspäin tarvittaessa ja AJOISSA. Mitä vastentahtoisempi olet siirtymään ajoissa alaspäin sitä isomman pelikassan tarviit.
    • TheFreedom
      TheFreedom
      Bronze
      Itse ainakin tekisin rajan tälle, että esim jos häviän 5-10 sittaria putkeen tai siis tipun ilman rahoja, niin siirryn alemmalle tasolle pariksi sittariksi sitten taas ylemmälle jos se peli alkais toimimaan taas... Hyvin se itsellä on pelittänyt... Ei tipu kassa niin paljon ja äkkiä :sun:
    • mcine
      mcine
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja TheFreedom
      Itse ainakin tekisin rajan tälle, että esim jos häviän 5-10 sittaria putkeen tai siis tipun ilman rahoja, niin siirryn alemmalle tasolle pariksi sittariksi sitten taas ylemmälle jos se peli alkais toimimaan taas... Hyvin se itsellä on pelittänyt... Ei tipu kassa niin paljon ja äkkiä :sun:
      Komppaan tätä kanssa. Isomman downswingin jälkeen rupee välillä usko itseen loppumaan ja sitten on hyvä pelata alemmalla tasolla, se on helpompaa ja usko peliin paranee. Oli tos kohtuu alamäki ja sit jymähti break even tasolle, niin vaihdoin tasoa alas ja vielä full pöydästä shorthanded sittareihin, joita muutenkin olen pelannut enemmän. Ja heti 4:stä pelistä 3 voittoo 8).. jos ny ei voitot päätä huimaa, mut plussaa ja tekee hyvää pääkopalle 8)