Heads up sng

• Hegetsu
      Hegetsu
      Bronze
      Mitä mieltä ootte HeadsUp Push/Fold Nash Equilibrium taulukosta? Onko se toimiva kun jotkut puskut kyl tuntuu löysiltä. Ite oon hävinny nyt 6 heads uppii putkee ja 40 viimesimmästä heads upista oon voittanut vaan 15. Varsinki aggressiiviset vastustajat aiheuttaa päänvaivaa. Tiiättekö mitään hyvii artikkeleita tai videoita mitä kannattais kattoo?
  • 5 replies
    • Them
      Them
      Bronze
      Itsekkin olen vilkaissut kyseisiä taulukoita ja ne antaa ehkä jonkinlaista suuntaa millä kannattaa koppailla, mutta ei kannata orjallisesti noudataa.

Hyvä on seurata ainakin vihun puskutiheyttä ja stackien kokoja ja niiden mukaan sit päätellä millä koppailla.

Videoiksi suosittelisin tikkarin HU cash videoita kultatasolta.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      No omasta mielestä vastustajan lukeminen on tärkeää eikä pelkästään taulukot.

Jos vastustaja on tiukka niin puskuja heikommilakin ja löysä korottelija niin call reraise on hyviä pelitapoja. Ihan vaikeeta vetää kait linjaa mikä on se paras pelitapa mutta ehkä vastustajan pelityylin kun tietää niin auttaa eniten.

:f_cool:
    • Hegetsu
      Hegetsu
      Bronze
      taas häviö heads upis sng. mul pelimerkkei 10000 ja vihul 3500. Limppas puolet käsistä, korotti prosentin käsistä eli todella löysä passiivinen ja silti onnistun mokaan. Viimesest 20 sittarist 13:sta rahoilla. Muu puoli toimii mut tää heads up on kyl varsinaine murheenkryyni. Tänäänki luin pari tuntii heads up artikkeleit, mut ei vaa meinaa lähtee toimii
    • Them
      Them
      Bronze
      Millä tasolla pelaat noita? Jos teet jonkun videon niin voin vilkaista ja antaa omia mielipiteitä. Olen itse aika varmasti biitannut 5-30d HU sittarit.

Ja jokaista peliähän ei voi voittaa. Itse olen parhaimmillani hävinnyt kun ollut itsellä 2910chips vs 90chips.
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Nash Equalibrium HU pusku taulukot antaa listan kaikista käsistä mitkä on voitollista puskea riippumatta siitä millä käsillä vihu koppaa. Ainoa syy olla puskematta on jos koet että joku toinen linja on korkeampi EV, eli limp tai pienempi kun pusku korotus. Sit pienen eron saattaa myös tehdä se jos herolla on edge. Mutta noin yleensä varsinkin tilanteessa missä hero on tappiolla HU sittareista niin Nash Equalibrium puskut ainakin taulukon mukaan. Jos vihu on liian tiukka tai löysä voi vielä pikkasen laajentaa taulukkoa.

Nash Equablirium maksut on sit erittäin riippuvaisia siitä miten vihu pelaaa. Eli jos vihu pelaa liian tiukasti pitää sun kopata huomattavasti tiukemmin ja jos vihu puskee löysemmin voit kopata jonkin verran löysemmin.

Suosittelen että harjoittelet ICM Trainerillä ja valitset sieltä HU. Olis hyvä päästä ainkin yli 90% oikein, mun viimeisin tulos 200 käden jaksolta oli 95% oikein.