Blindien välinen taistelu

• Hegetsu
      Hegetsu
      Bronze
      Onko blindien välinen taistelu, kun kaikki ovat kipanneet niin lähempänä huppia vai normaalia sittaripeliä? Varsinkin post flop pelissä pelaan täysin erilailla kärkiparin hupissa kuin silloin kun sittarissa on vielä monta pelaajaa mukana ja en ole toinen blindeistä. Itse en ole oikeastaan, koskaan löytänyt tasapainoa siihen millä tavalla tämä blindien välinen taistelu pitäisi pelata. Mitä mieltä olette?
  • 4 replies
    • Koyha
      Koyha
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Hegetsu
      Onko blindien välinen taistelu, kun kaikki ovat kipanneet niin lähempänä huppia vai normaalia sittaripeliä? Varsinkin post flop pelissä pelaan täysin erilailla kärkiparin hupissa kuin silloin kun sittarissa on vielä monta pelaajaa mukana ja en ole toinen blindeistä. Itse en ole oikeastaan, koskaan löytänyt tasapainoa siihen millä tavalla tämä blindien välinen taistelu pitäisi pelata. Mitä mieltä olette?
      No siis blindfightit ON huppia, olettaen että vihu huomaa et kaikki muut on kipannu ennen blindejä. Toki jos vihu ei tunnu tätä huomaavan nii se on iisimani, lyö vaan nii vihu kippaa.
    • Hegetsu
      Hegetsu
      Bronze
      Oma kokemukseni näistä taisteluista on se, että vihut eivät pelaa niitä kuin huppia. Mielestäni vihut ovat tiukempia näissä blindien välisissä taisteluissa kuin itse hupissa. Silloin korotukset ja rereissut meinaisivat suurempaa vahvuutta. Suurin ongelma tulee silloin kun itsellä on kärkipari kohtalaisella/heikolla kikkerillä ja vihu korottelee ja rereissailee. Itse harvoin kippaan kärkiparia hupissa, ellen ole varma, että minut on lyöty.
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Itse en näe blinditaistelua suoranaisesti huppi peliksi. Toki siinä kahdestaan ollaan, mutta pohjimmiltaan varsinkaan pienillä blindeilla en ala pelaamaan kovin marginaalisia tilanteita. Isommilla blindeilla tilanne on sitten toki erilainen. Aikaisessa vaiheessa ei myöskään yleensä ole viellä kertynyt riidejä vihuista, joten mieluummin kallistun small ball peliin kuiin huomaan ottelevani löysästi kiven monsteria vastaan.
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Syy miksi B vs. B tilanteita ei hirveesti tule on se että porukka ei halua korottaa sb:stä marginaalisilla käsillä kun joutuu pelaamaan OOP syvänä. Sitten kun aletaan olla alle 20BB deeppejä ollaankin jo puskuvaiheessa.