Onko foorumilla PLO HU-sittareiden tahkoajia?

Testasin itse kyseistä pelimuota ensimmäistä kertaa tänään PokerStarsilla 3 taalan turbona.

Vihu oli heikko ja passiivinen. Ei juurikaan betsannut buttonilta vaan lähinnä kippaili ja täydensi. Itse reissasin hyvin laajalla rangella ja sain vietyä liki joka kerta blindit, jolloin sain pienen etumatkan. Sitten tämä ratkaisukäsi, jossa sököttämällä BBsta pääsin katsomaan flopin, josta kärki kiinni, gutari ja veto nutsiväriin. Vihulle kaksi paria ja heikompi veto samaan väriiin. Turnilta saan värin kiinni ja päätän slovaroida.
River mahdollistaa suoran, jolloin lyön ja vihu ilmeisesti tekee kardinaalimunauksen lukien minut suoralle nutsivärin sijasta ja rereissaa potillisen. Päädytään all in ja voitto kotiin.

Kysymys: Mitä mieltä olette tuosta turnin slovaroinnista ja ilmaisen kortin antamisesta. Värillä en siis cashissa herkästi katkea täpöjä tai quadseja vastaan, mutta hu-sittareista ei ole kokemusta. Väittäisin, että olisin korkeintaan sökömaksanut riverin pariutuessa. En siis koe ongelmana sitä, että olisin joutunut riverillä liian vaikeisiin päätöksiin, mutta pohdiskelin, että varmaankin tuossa on riskinä menettää valueta mm. settiä ja ehkä kahta pariakin vastaan. Millä todennäköisyydellä maksun saa heikommalta väriltä, jos lyö heti turnilla? Nyt kävi ilmeisesti lähinnä hullu säkä riverkortin kanssa.

Entä floppi? Olin HEMn statistiikan mukaan flopillakin 65% johdossa. Olisiko pitänyt survoa jo flopilla enemmän chippejä keskelle? Ongelmana on, etten vielä tuossa vaiheesa voinut pistää vihua kovin tarkasti kädelle. Tiesin, että nutsiväriä vihu ei voi vetää ja että passiivisen vihun rereissu tarkoittaa, että jotain kohtalaisen hyvää sieltä löytyy. No, lähinnä tuo turnin slouvaus hu sngssa nyt pohdituttaa, joten ensisijaisesti vastauksissa huomio siihen.