Korkeammalle tadsolle nouseminen, vaikka alemma tappiolla

• Hegetsu
      Hegetsu
      Bronze
      Nyt pelikassa antaisi myöten pelata 100d+9d normi sittareita. Käytän pelikassan hallinnassa sellaista taktiikkaa, että normaalirakenteisissa 50 kertaa buy in ja turboissa 100 kertaa buy in.

Asia mikä mietityttää on se, että olen 50d+5d normi sittareissa 260d tappiolla. Kaikissa sitä alemmissa tasoissa olen reippaasti voitolla. 55d sittareita olen pelannut 134 kpl 3 kk ajan. Tämän tason alhainen pelimäärä johtuu siitä, että taso on sen verran kova. En osallistu sittariin jos voittavia pelaajia on 2 tai enemmän minun lisäksi. 100d:n tasosia pelejä pystyy käytännössä pelaamaan vasta Suomen aikaa illalla, joten niissäkään pelimäärät tuskin nousevat kovin korkeiksi suhteessa muihin.

Mitä mieltä ootte, onko liian riskialtista siirtyy korkeemmille tasoille? Itteeni ainakin vähä häiritsee tämä henkisellä tasolla vaikka tiedän, että mulla on ollut niissä huonoa tuuria. :f_cool:
  • 2 replies
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Imo asia on selvä: jos sinua kerta häiritsee että 50$ sng:t on tappiolla, ei kannata nousta isommalle tasolle. Tod.näk. et pelaa silloin parasta peliäsi isommissa peleissä, joten imo jatka vain pienemmällä tasolla siihen asti kunnes sinun ei tarvitse tällaista foorumilla kysellä.
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Komppaan Ryytiä. Lisään vielä, että asia ei ole pelkästään henkiseltä puolelta kiinni, vaikka sinulla olisikin ollut paljon huonoa tuuria.

$110 SnG: ssa on paljon samaa, kuin $55 SnG: ssa (perustuvat samanlaiseen taktiikkapohjaan). Opettele siis se kunnolla, ennen kuin nouset ylemmäs. Sen näet melko pitkälti suoraan siitä, kun profiitti on positiivistä, vaikkapa $500 voittoa noista SnG: sta. Silloin voisi olla jo aika nostaa tasoa.