Heads up Sng

• suomi88
      suomi88
      Bronze
      Onkos ketään kuka pelailisi lähinnä noita. Itse olen vedellyt pari kk ja tuntuu että aika paistikasta menoa, ainakin näin alemmilla tasoilla. Porukka vetelee aika herkästi all-inniin, ja niitä on sitten helppo rokottaa.
      Olen myös harkinnut ostaa Hem:in, Pokertrackerin tilalle, onko kellään kokemuksia?
      Suomi88
  • 12 replies
    • Them
      Them
      Bronze
      kyllähän noita tulee pelattuun. Tasona nykyään 20d hupi sittarit. En käytä apuohjelmia. Oman kokemuksen mukaan 5-20d sittareissa ei taito tasolla juurikaan eroa tunnu olevan. (vähiten olen pelannut 5d sittareita)
    • Suoaasi
      Suoaasi
      Bronze
      Minä väännän lähes pelkästään kahden taalan huppisittareita. :s_thumbsup:

Iso osa vastuksista on todella helppoja, mutta vähän aggrommat vihut aiheuttavat vielä vähän päänvaivaa. Jokunen harva osaa pelata, mutta olen myös huomannut trendin, että yleensä heti uusintamatsissa pelityyli muuttuu monelle tyystin, ilmeisesti kyllästyvät hyvin nopeasti olemaan minun kyykytettävänäni. :D

Aggroja vastaan tarttee kehittää jotain. Pitää varmaan tiukentaa rangea ja lyödä vastapalloon kovempaa, mutta se on sitten vähän tasapainoilua, ettei liian nittiä ala pelaamaan. :f_confused:
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Suoaasi
      Aggroja vastaan tarttee kehittää jotain. Pitää varmaan tiukentaa rangea ja lyödä vastapalloon kovempaa, mutta se on sitten vähän tasapainoilua, ettei liian nittiä ala pelaamaan. :f_confused:
      Anna niiden hirttää ittensä, kun osut johonkin niin sökö makselet riverillä missä änget loput keskelle jos sun käsi on vielä riverilläkin hyvä. Tietenkin sun pitää sit sökömaksella jollain muullakin yleensä kun nutseilla streetin tai pari, aina riippuen käden vahvuudesta.
    • juhuri
      juhuri
      Bronze
      Jotenkin nää HU SNG:t sopii mun tämän hetkiseen elämäntilanteeseen ja mielenlaatuun.
      Paljon toimintaa ainakin :) Vasta 120 peliä pelattuna. Hiukan jopa plussalla vielä, ROI 7% + bonukset.
    • Jerbbis
      Jerbbis
      Bronze
      Itse pelailen lähes pelkästään husng. Tasoina 2-5d ja tämän kuukauden pelit on 120 dollaria voitolle ja pelejä pelattu hieman yli 200 :)
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      Menin erehdyksessä depoamaan eräälle hassunhauskalle 3d-saitille osan rollista. Multitablaaminen oli sen verran tuskaa, että ainoaksi järkeväksi pelimuodoksi jäi HUSnG. 3-5$ sisäänostoilla oon hakannut teksua, omppua ja hillo-omppua. Lajista riippumatta meno on ollut paistikasta, mut aina ei oo helppoa saada paistiakaan katki. Varsinkin o8:ssa tulee tiltti herkästi, kun vihu maksaa ilman highta jollain 58-lown vedolla turnin potituksen, osuu ja splittaa. :baby:
      Loose passive/Maniac/Weak tight varmaan suurin osa vihuista, välillä joukossa ihan osaaviakin. Oikeastaan kukaan ei osaa pelata push/foldia kunnolla, vaan kaikki pelaavat lopun liian tiukkaa. Moni myös jatkaa limp/foldaamista alle 10bb:n stäkillä. Ite oon tehnyt puskut sagen mukaan ja yrittänyt sopeuttaa maksuskaalan vihun mukaan.

Mitenkäs tota sage-taulukkoa kannattais laajentaa 8-10bb:n stäkeille, kun se loppuu jo seiskaan? ICM sujuu myös kyllä ihan mukavasti, mutta toi sage ois vaan helppo ja mekaaninen systeemi erityisesti puskemiseen.
    • paniini
      paniini
      Bronze
      En uutta ketjua raaskinu tehä

Eli mikä on tänpäivän tilanne missä paistikkain meno, jotai freemania sain phuoneelle ja nyt on korotettu rollia sen verran et vois lähtee isommille apajille a) koska en pidä softasta b) pelejä ei tarjolla kaikkiin aikoihin mostly weekends..

laittakaa saittei joilla pelailette minkä tasosia kaloja löytyy jne... tarkotus pelaa pelkkää hu sng... täl hetkel tasona 5d..
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja paniini
      En uutta ketjua raaskinu tehä

Eli mikä on tänpäivän tilanne missä paistikkain meno, jotai freemania sain phuoneelle ja nyt on korotettu rollia sen verran et vois lähtee isommille apajille a) koska en pidä softasta b) pelejä ei tarjolla kaikkiin aikoihin mostly weekends..

laittakaa saittei joilla pelailette minkä tasosia kaloja löytyy jne... tarkotus pelaa pelkkää hu sng... täl hetkel tasona 5d..
      Starssilla varmaan eniten, tasosta en tiedä. Ongamella ainakin taso oli ennen todella huono, en tiedä sitten miten paljon siellä on tarjontaa. Tuo EuroPokerin bonari on sittaripelaajalle todella ystävällinen ja tekee aika paljon tuohon päälle, sitten hyvä vip-ohjelma tarjolla jos pelaat pikkusen enemmän. Mut tosiaan pelien määrästä en osaa sanoa, tuskin niitä kymmentä saa samaan aikaan käyntiin millään. :f_grin:
    • TemeTee
      TemeTee
      Bronze
      Jeps eli jatketaanpas tätä ketjua.

Käteispeleihin hiukan leipiintyneenä olen paukuttanut pienen tason huppisittareita (NL) ja pelit tuntuu olevan aika paistikkaita. Henkilökohtaisesti olen vielä turnauspaisti, mutta nuo pikkutasot tuntuisivat taittuvan suht kevyesti.

Muutama kysymys siis:

1. Millaisen määrän huppisittareita tarvitsee alle, jotta voi sanoa tason olevan biitattu?

2. Millaista kassaa kannattaisi pitää?

3. Pelaan tällä hetkellä Tiltillä deepstack huppeja, koska koen että käteispeli taustasta on enemmän etua näissä. Onko merkittävää eroa "tavallisen" stäkkikoon huppeihin?
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja paniini

Vähän myöhässä tulee varmaan vastaus...
      Ainakin suosittelisin saittia, missä rake on 5%, esim. ongamella taitaa olla 10% vielä 5$ huppisittareissa. 5$ peleissä löytyy varmaan paisteja mukavasti kaikilta saiteilta. ipoker vois olla hyvä vaihtoehto, jos löytyy huone, jossa saa mukavan loyalty-palautuksen sittareita pelaamalla. PKR:ltä sais ainakin rb:n ja vihujen taso on surkea.

Temetee:

1. en ny osaa sanoa, mut kai sen aika nopeasti tunnistaa vaan vihujen osaamisesta.

2. ehkä 30biniä?? tai sitten voi vaan pudotella tasoja ja shotittaa ahkerasti pienemmälläkin. Ite oon pelaillut paljon varovaisemmalla kassalla. Mulla isoin downswing on ollut yli 15biniä, ja se oli melkein suoraa pudotusta, enkä ees oo kovin paljon tätä lajia pelaillut vielä. Mun kokemuksen perusteella swingit on isoja, vaikka tuntisi murskaavansa tasot.

heron doomswitch

3. Ehkä joo, mutta yhteen matsiin menee enempi aikaa, joten $/h voi olla huonompi. Luulisin kylläkin, että noita deeppejä pelaa juuri ne, jotka ainakin kuvittelee olevansa hyviä postflop-pelaajia, joten ehkä niissä onkin kovempi taso. Toisekseen ite oon huomannut vihujen olevan ihan pihalla puskupelissä, joten oon suosinut turboja.
    • Jerbbis
      Jerbbis
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja TemeTee

------

Muutama kysymys siis:

1. Millaisen määrän huppisittareita tarvitsee alle, jotta voi sanoa tason olevan biitattu?

3. Pelaan tällä hetkellä Tiltillä deepstack huppeja, koska koen että käteispeli taustasta on enemmän etua näissä. Onko merkittävää eroa "tavallisen" stäkkikoon huppeihin?
      1. 300-500 on jo melko hyvä määrä. Ja voihan sitä aina tiputtaa tasoa jos tulee biittiä :)

2. 30 biniä tasoa kohti on jo hyvä määrä. Voi pelata agressiivisemmallakin kassanhallinta strategialla jos pystyy laskemaan tasoja tarvittaessa. Kaikki on siis omista tottumuksista kiinni. Itse pelaan 40-50binin kassalla 20d:n kassalla, ja aion nyt ottaa shottia uudestaan 30d:n peleihin.

3. eos, ei kokemusta :D
    • Them
      Them
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja TemeTee

Käteispeleihin hiukan leipiintyneenä olen paukuttanut pienen tason huppisittareita (NL) ja pelit tuntuu olevan aika paistikkaita. Henkilökohtaisesti olen vielä turnauspaisti, mutta nuo pikkutasot tuntuisivat taittuvan suht kevyesti.

Muutama kysymys siis:

1. Toi 300-500 kyl varmaan ihan sopiva määrä. Kyllä sen itekkin huomaa jos tuntuu vihut pelaavan paremmin/huonommin ja siitä sitten voi päätellä biittaatko vihut vai etkö.

2. 30 bin riittänee jos tiedät biittaavasi tason ja tasojen laskeminen ei haittaa. Jos olet nostamassa tasoja niin suosittelisin 50bin kyseiselle tasolle.

3. En pelas deep stack husng. Hyöty on marginaallinen ja pelit voivat venyä rasittavan pitkiksi.