Wizardin kummallinen ehdotus

• Hegetsu
      Hegetsu
      Bronze
      Wizard ehdottaa ylitiukkaa pelaamista. Pystyykö näitä edes kunnolla kattomaan wizardilla kun lopputuloksia on niin paljon ja muokattavia rangeja on vain neljä vai minkä takia tulos on tällainen?

• 4 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Voi olla, koska stäkit on noin syvät (yli 14bb efektiiviset) niin wizard tässä tilanteessa ehdottaa liian tiukkaa käsijoukkoa. Toisaalta, jos vihut on menossa keskenään katki, pitääkö heron siihen väliin tulla sekoilee?

Onkos tuossa FGS päällä?
    • Hegetsu
      Hegetsu
      Bronze
      Löysin Wizardin tutoriaalista tällaisen:

When is FGS enabled?

For most tournament games, FGS adds little value. The chances of a player busting out within the next few hands are too small to make it worth the effort. FGS is enabled when all if the following conditions are met.

1. The Future Game Simulation option is turned on, either by setting SimulateFutureGames to true in the Options dialog or by checking the Simulate Future Games game view option (the Options link in the upper right hand corner of the game view).
      2. There are 5 or fewer players in the current hand.
      3. At least one of the players has a stack size of 5 big blinds or less.

Ilmeisesti FGS ei ole päällä, koska kolmas ehto ei täyty.

Tuli tällainen yleisempi kysymys mieleen, että kannattaako Wizardin tulokseen luottaa vaikka stäkit ovat syvemmät kuin 10BB, esim. 15BB jos ainoat järkevät vaihtoehdot ovat push tai fold?
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Miksi haluaisit mennä all-in 10BB stäkillä. Eikö olisi parempi korottaa minimi/3bb ja jatkaa siitä eteenpäin?

Tää on kanssa mun mielestä vähintäänkin outo ehdotus wizardilta. Tietenkin kaikki ootte melko syviä stäkkejä, mutta silti. Pitäiskö tossa sit pelata KK+ pelkästään. Toisaalta ehkä juuri ton mun ekan asian vuoksi wizard sanoo fold, koska miksi oikeasti haluat flipata 10BB stäkillä.

Kirjotin "miksi haluat" mutta se ei siis tarkota, että hegetsu haluaisi :D Tämä on vain mun tapa kirjoittaa.
    • Hegetsu
      Hegetsu
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kravdude
      Miksi haluaisit mennä all-in 10BB stäkillä. Eikö olisi parempi korottaa minimi/3bb ja jatkaa siitä eteenpäin?
      Itse teen 3BB korotuksen 10BB stäkillä UTG-Hijack positioilta, koska silloin rangeeni vihujen näkökulmasta kuuluu uskottavammin erinomaiset kädet kuten AA ja KK.

Positiosta Cut off ja siitä eteenpäin menen all in alle 13BB stäkillä, johon syitä on monia. Multitablatessa pelaaminen on yksinkertaisempaa, saan maksimaalisen kippiosuuden, en joudu kippaamaan kättä jos korotan 3BB 13BB stäkillä, ja vihu rereissaa all in, jos korotan 3BB ja vihu vain maksaa niin flopilla voi tulla epämieluisia tilanteita, en joudu miettimään niin paljoa miten pelini vaikuttaa vihujen rangeen ja miten se vaikuttaisi minun käsijoukkoon ja SB:stä estän position tuoman hyödyn BB:lle, kun menen all-in.