6max turbot

• kravdude
      kravdude
      Bronze
      Terve foorumilaiset.

Kertoilkaas omia kokemuksia, tietoja ja mielipiteitä 6-hengen turbosittareista. Kuitenkin peli eroaa aika paljon täyden pöydän pelaamisesta ja käsiä tulee pelattua vähemmän blindien välissä ---> agressiivisuuden pitäis kasvaa.

Monesti nämä eivät ihan mikrotasoille mene edes antellisille tasoille ennen bubblea, joten mistä lisää chippejä? Mistä edge!
  • 3 replies
    • OlentO
      OlentO
      Bronze
      Everestillä oon noita 5$ ja 10$ 6-max turboja pelaillut joskus ja taso oli kyllä jotain aika absurdia. Usein porukka pudotteli toisiaan urakalla ja itse vaan odottelin hyviä käsiä(koska valuen saaminen niille ei ollut ongelma) ja pelasin TPTK+ osumat tosi agressiivisesti. Bubblessa vaan ryöstelyä häikäilemättömästi ja tietysti turhat bluffit pois. Kiinnostais kyllä kuulla minkälainen taso muualla on noissa.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Pokerstarsilla aina pari paistia per pöytä ni saattaa heti alussa saada helpot tuplat. Mut sit kans niitä tiukkoja osaavia on se yks joka pöydässä vähintään. Huonoimpaan aikaan mennään 4handed vielä 200/400 blindeilla, ku goldstar ja silverstar harjat ei suostu pudottamaan toisiaan.

FullTilt Pokerilla mun mielestä paljon huonompi taso $1,20 sittareissa. Toisaalta starsilla on binikin $3,25 ni voi vaikuttaa, mut uskoisin saman pelaajatyypin fisuilevan binistä riippumatta. Monet vihut tykkää riehua jo ihan alussa. Bubblessa puskun maksuun kelpaa kaikki broadwayt vihun mielestä.
    • mcine
      mcine
      Silver
      Noita aikapaljon tullut pelailtua ja kyllä Titan, unibet ja Fulltilt on tiukalla perus pelillä voitollista tonnen $2 asti, ei paljon bluffailu kannata.

Fulltiltillä $5 sittareita paljon pelannut ja siellä on sitten sekalaista sakkia pelaamassa. Mutta pakko panostaa enemmän jo ryöstelyyn ja todella usein pitää suostua preflop arvontaan, kun porukka ei putoo niin helposti ja yleensä tietysti bublessa. Mutta kyllä sekin ihan tuotti. Varianssi oli ainakin mulla aika iso tuolla tasolla.

tosin mun pelimäärät on pieniä, että varianssi vaikuttaa ehkä suuremmalta kuin onkaan ..