Turbosittarit - Starsin pettämätön rakekone?

• kravdude
      kravdude
      Bronze
      Pitkäaikainen kiinnostuksen kohteeni, herättää varmasti keskustelua.

Onko ihan pienimpiä turbosittareita mahdollista biitata reikin takia?
      Millä tasolla turboja kannattaa alkaa pelaamaan?

Starsin turbosittareita: 50%-30%-20% prize pool
      $3+0,40 Turbo 10plr
      $3+0,40 Turbo 9plr
      $1,50+0,25 Turbo 9plr
      $6+0,50 Turbo 9plr
      $15+1 Turbo 9plr

Eli huomaatte miten reikin osuus vaikuttaa sittareihin bineihin todella paljon.
      Itse olen onnistunut kuoppaamaan vaan 50%-80% maksetusta rakesta. Tasoina kolmoset ja 1,75:set.
  • 11 replies
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      starsilla on varmaan silti pienempi rake kuin missään muualla, mm ipokerilla on tolleen ja sama juttu superturboissa:
      $2+0.40
      $5+0.50
      $100+9

mut voihan se olla mahdoton biitattava, jos pöydissä on liikaa hommansa osaavia reguja.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Oman kokemuksen mukaan niitä oikeasti osaavia reguja ei löydy niin kovin paljoa. Onhan niitä multitablaajia kyllä, mutta suurimman osan maksuranget ovat ainakin niin pielessä, että ei pitäis pystyä pelaamaan voitollista.
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      On varmastikin biitattavissa. Solidi peli, hyvä icm ja bubblen kunnioitus riittänee biittaukseen. Ei nuo mikroharjat niin pro voi olla, etteikö noissa pystyis tulosta tekeen.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Vähän nyt regujen peliä seuranneena huomannut ainakin näitä:
      Itse varmistelen ihan liikaa sitä rahoille pääsyä --> stäkki pienenee, enkä pääse rahoilla. Pitäis puskea siinä 5-6handed paljon laajemmin ja koppailla ehkä jopa pareilla enemmän. Tavallaan ottaisin siinä semmosen ratkaisevan flipin rahoille pääsystä sen sijaan, että otan sen sit bubblessa lähes aina dogina.

Kovin usein tuntuu itselle käyvän niin, että pusken ekana pottiin ja jostain vihu sit löytää sen paremman käden. Tälle ei oikein voi tehdä mitään? Perus varianssia?

Sit yks juttu, joka tuli mieleen artikkeleista. Kannattaisko mielummin puskea jotain suittarikonnektoreita ja tosiaan niitä pieniäkin pareja, mielummin kuin Ax käsiä, koska maksun tullessa oon vähän paremmassa hapessa vihun rangea vastaan(AJ, AQ, AK ja jtn isompia pareja). Toisaalta sit kasvaa riski, että vihulla tosiaan lyötyy se Ax maksukäsi, jos itellä ei sitä ässää ole.
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Starsilla käsittääkseni pienin rake joten jos siellä ei biittaa niin ei sitten missään muuallakaan. ;)

Muistaakseni starsilla oli vielä 0-2 minuuttia pidemmät blindi tasot turboissa kun muualla.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Oikeassa olet player9000. FTP toinen missä pieni rake. Ei ihan niin kovalla marginaalilla tarvitse tehdä voittoa, kun rake on pienempi.

Ongamelle toisaalta saa semmoset bonukset, että se vastais 62,5% rb:tä.
    • JJoonasJJ
      JJoonasJJ
      Bronze
      ainaki starssin 18man turbot on todella helposti biitattavia.. viime kuussa n. 1000 3+0,4d 18man turboja +16% ROI:lla.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      ?( ?( ?( Upswing?
      Itse en ole kyllä yhtäkään 18mania pelannut. Neljä taitaa saada rahaa? Kuulostaa hyvin vaikealta selvitä rahoille asti :D
    • JJoonasJJ
      JJoonasJJ
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kravdude
      ?( ?( ?( Upswing?
      Itse en ole kyllä yhtäkään 18mania pelannut. Neljä taitaa saada rahaa? Kuulostaa hyvin vaikealta selvitä rahoille asti :D
      joo neljä saa rahaa, 40% 30% 20% 10%..
      toho 1000 sittarii sisälty yks pien 250pelin ds jonka aikana 70biniä down, että en mitenkää kummosesti runannu. niin pehmee fieldi niissä
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      fullilla on vain nautintoa jauhaa 27 turnausta
      bwinillä 5 sta ylös mtt ja madtilt se on oikeesti helvetin hauska.
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kravdude
      Oikeassa olet player9000. FTP toinen missä pieni rake. Ei ihan niin kovalla marginaalilla tarvitse tehdä voittoa, kun rake on pienempi.
      +tiltillä on rb, starsilla ei :f_grin: