Mistä apuja?

• RiQRiQ
      RiQRiQ
      Silver
      Muutama asia vaivaa sittareissa, ja tahtoisin apuja pääseen niistä yli. Tiän että otannat on ihan liian pienet (luetaan olemattomat), mutta kun toi suunta on niin kauhee, niin tahtoisin jotain mihin kiinnittää huomioni että saan sen korjattua.

Pelaan alkupääomalla Tiltin $1+0,20 sittareita. Ja kassa nyt $90

Turbot menee ihan ok. Mutta normit ei toimi alkuunkaan. Näihin tarvisinkin apuja koska tuo MTT on haaveissa pidemmällä tähtäimellä.

Peli/Turnaus määrä/ROI/1./2./3./Net Won

Turbo/69/+29,35/10/15/12/+$24,30

Normi/21/-67,60/0/1/3/-$16,90

Oon hakenu turboista koko ajan vauhtia ja käyny häviään sellasen 5 normia ja taas hakenu vauhtia. Ei vaan ymmärrä. Luulen ite että Turbot toimii paremmin koska jengi räiskii toisensa pihalle, sekä sit kun strategian mukaan pelaan normeja niin 4-5 kätisessä en varmaan osaa sit löysentää riittävästi.

Sit jos joku matikkanerompi kertoo mulle viä, että mikä mulla olis toi ROi:n muutos jos pystyn ton saman win raten pitään $2+0,25 turboissa. Rake tippuu kuitenkin 20%:sta 12,5%:in.
  • 2 replies
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      SNG studygroup. Homma toimii siten, että sä pelaat ja muut seuraa. Siinä samalla puhutaan skypessä ja mietitään mitä vois tehdä toisin ja mitä on tehty väärin. Siitä on aivan varmasti sulle hyötyä.

Pikavinkkinä SNG studygroupiin liityt luomalla skypetilin ja lisäämällä käyttäjän kravdude kontakteihisi. Sit tietenkin kannattaa seurata tota SNG perusvalmennusta sekä SNG jatkokurssia.
    • RiQRiQ
      RiQRiQ
      Silver
      Kiitos kravdude isosti tästä!