FullTiltin SNG Madness, osallistuuko joku?

• mikroi666
      mikroi666
      Bronze
      Ilmeisesti Aarnimetsä on tätä joskus pelaillut ja todennut, ettei kannata? Mutta eihän tässä mitään menetäkkään vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

Tuohon on nyt ilmeisesti tullut uudistuksena mukaan super turbot, ainakaan aiemmin en ole huomannut, että niitä olisi ollut mukana.

Hitusen nihkeästi pelaajia näin aamutuimaan ja ellen olisi tehnyt lupausta rajoittaa bad beateista puhumista saattaisin muutamastakin tilanteesta mainita noissa group C:n peleissä :s_cool:
  • 12 replies
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Lausunto tosta kannattamattomuudesta perustuu siihen, että pelit täyttyy reguista ja suurta volyymia tavoitellessa ROI putoaa.

Mä ainaki huomasin, että mikrotasojen käteispelaajat / sittaritpelaajat väänsi tänä aamuna (ilta amerikassa) noita super turboja sen sijaan, että olisivat pelanneet niitä tavallisia pelejään.

Super turbot olivat jo viime kerralla mukana ja ei noita leaderboardin kärkisijoja kyllä taideta hätyytellä turboilla. Sen verran kovaa volyymia porukka painaa super turboissa.
    • mikroi666
      mikroi666
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kravdude
      Lausunto tosta kannattamattomuudesta perustuu siihen, että pelit täyttyy reguista ja suurta volyymia tavoitellessa ROI putoaa
      OK, jotain tällasta ajattelin/muistelin lukeneeni.

Taitaa jenkkipojat olla untenmailla ja kaikki eurooppalaiset vielä aamukahvilla, senverran hiljaista noissa normisittaripöydissä on tällähetkellä.
    • Hnngh
      Hnngh
      Bronze
      Ite en ainakaan oo kovin innoissani, pelaan vaan iron man goldiin vaadittavat pointsit päivässä samaan tapaan kuin ennenkin. Täytyy varmaan valikoida pöydät vaan entistä tarkemmin. Joku freeroll-lippu ja arpoja tosta tietty tulee, mut listoille en edes yritä.
    • rikupajari
      rikupajari
      Bronze
      Itse väänsin neljä kappaletta noita yöllä kun tulin baarista, 5$ fulleja. En kyllä jaksa alkaa grindaa noita pisteiden toivossa mutta jos sattuu voittamaan sen kolme pöytää viikonlopun aikana niin pääsee siihen 75k freerolliin ja myös jokaisesta rahasijasta saa sen arpalipun jolla voi voittaa jotain kamaa tai Step-lippuja. Jos vaikka vahingossa onnistuisi onni potkaisemaan.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Tuohan on ihan suoranainen grinderi-promootio. Ei ole mitään mahdollisuutta voittaa jos ei pelaa 16 pöytää samaan aikaan. Nyt en lähde edes yrittämään, mutta väitän että seuraavalla kerralla saan jonkun noista leaderboardeista voitettua 1-2 yrityksellä, kun viimeksi hioin strategian kuntoon (ja voitin silloin kilpailluimman leaderboardin suurimmilla pisteillä koskaan). Ovat nyt muuttaneet sääntöjä hieman, mutta laskin tuon jutun ja menee helposti super turboilijoille tälläkin kertaa.

Itse voitin viimeksi Group B:n ja leaderboardeilta sain 1. tai 2. sijoituksia joka yrityksellä, mutta silti pelasin useamman tunnin breakeveniä rakeback mukaanlukien. Runnasin todella huonosti, mutta jopa EV + Bonukset + RB huomioonottaenkin tuon promon aikana tuntipalkka olisi laskenut, juuri siitä syystä kun pelit ovat reippaasti kovempia juuri niissä peleissä, joissa on mahdollista voittaa leaderboard.

Yleisesti ottaen pelit ovat useimmiten huonoimpia SNG Madnessin aikaan ja jos sittareita pelaa, kannattaa pelata sellaisia panostasoja joilla ei ole mahdollista voittaa. Eli esim. $1, $5, $20 ja $50 sittareissa voi olla hyviäkin pelejä tarjolla kun niillä ei voi leaderboardeja voittaa ja reguilla ei pitäisi olla mitään kiinnostusta niihin.

Arvonnan suhteen ei kannata olla kauhean suuria odotuksia. Olen pelannut noita nyt 2 kappaletta, molemmat melko järjettömällä volyymilla (yhteensä varmaan 1500 peliä) ja lopputuloksina arvonnoista on 2 pipoa.

Ehkä kannattaa sen verran pelata että 2 sittaria voittaa, jotta saa paikan siihen Freerolliin. Siellä on kuitenkin valueta, niin suuri osa pelaajista on sitting out pelin alkaessa ja vaikka osallistujia on paljon, sen value on alkavia pelaajia kohden kuitenkin jotain kympin verran.
    • Hnngh
      Hnngh
      Bronze
      Hyvin lähti ekat 36 peliä, tein vaan 16 biniä monttua. Yllättävän vähän tuolla näkyi ketään mun punaisella merkkaamia reguja, vaikka oli häppärikin käynnissä.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Lippu hankittu

edit: Ja se on 3 voittoa ;)
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Hnngh
      Hyvin lähti ekat 36 peliä, tein vaan 16 biniä monttua. Yllättävän vähän tuolla näkyi ketään mun punaisella merkkaamia reguja, vaikka oli häppärikin käynnissä.
      Ne on pelannu koko yön ja nukkuu nyt, jos ovat siis amerikkalaisia :D
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Voitin näköjään sitten jonkun hatun ja t-paidan :D Tuli äsken sähköpostia.

Onko muille osunut arvonnassa mitään? Arvontaahan siis osallistui, jos rahasti sittarissa sng madnessin aikana, yksi arvontalippu jokaista rahastusta kohti.
    • Hnngh
      Hnngh
      Bronze
      Ei tullu postia, jotain +50 arpaa mulla varmaan oli.
    • Paade
      Paade
      Bronze
      T-paitahan sieltä napsui :)

Harmi vaa, että ne hyvitetään pisteinä.. Ois ollu siisti saada joku sng madness t-paita :rolleyes:
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Paade

Harmi vaa, että ne hyvitetään pisteinä.. Ois ollu siisti saada joku sng madness t-paita :rolleyes:
      Normi t-paitoja niillä vaan on. Ite oon ihan tyytyväinen pisteisiin, koska ne vastaa kuitenkin step-lippuina jotain $16 arpajaisvoittoa :)