BRM for Superturbos + Stars vai FTP

• 10 replies
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Ei tohon voi vastata jos et kerro mikä sun roi on, se on tärkein tekija brm:ää laskettaessa.
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Anssi
      Ei tohon voi vastata jos et kerro mikä sun roi on, se on tärkein tekija brm:ää laskettaessa.
      Eihän sitä roi:ta tiedä noista vielä vai?:D

Tiedän että hallitsen tuon pelin. Siis puskut ja kipit.
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Ja jatkokysymys stars vai ftp?

Paljo starsin loyalty ohjelma antaa takasi? Jos siis jää tuonne starsin tielle ja pelaa monta kuukautta, ja paljon..?
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Starsilla pienimmät hyperit on 74$ buy-inilla.
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Anssi
      Starsilla pienimmät hyperit on 74$ buy-inilla.
      Tämä ratkaisi ongelman kiitos :f_confused:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Meinasin jotain turinoida, mut luettuani samasen kommentin annoin asian olla :D
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Jos helpottaa niin oon mä siellä pelannut $55 hyperturbon. Mutta niitä ei ole koko ajan tarjolla, vain juuri ennen $155 vai $162 maksavia turneita. En ihan niin tarkkaan muista :D

Meet Paade tiltille vaan. Siellä on HU, 6max, 9max ja MTT Superturboja.
    • FourDe
      FourDe
      Bronze
      Jos sulla ei ole hajua omasta ROI:sta super turboihin ja et halua pelata liian riskillä, niin itse lähtisin liikkeelle min. 100 buy inin kassalla. Varmaan joku tekee tota jollain 60 bin kassallakin, mutta ainakaan mun hermot ei kestäisi, koska 20 binin downswing tyyliin yhtenä päivänä on ihan arkipäivää ja joku 40 binin monttukaan ei todellakaan ole epätavallinen. Tosin itsellä on noista otanta vielä sen verran pieni että mitään kovin tarkkaa omakohtaista kokemusta en osaa sanoa. Varmasti tuolla 100 binilläkin pystyy helposti menemään katki, mutta sanoisin että se riittäisi alkuun, jos olet kuitenkin tarvittaessa valmis pudottamaan tasoa.

Tärkeintä on kai miettiä kuinka isoja swingejä pää kestää ilman että oma peli kärsii. Alle 50 bin en missään nimessä suosittelisi kenellekään, mutta jokainen tyylillään.

Off topicina tähän onko joku laskenut kuinka paljon nuo Iron Man-bonarit ym nostaa palautusta tiltillä?
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      Mulla on nyt tullu vajaan 2000 pelin otokseen kolme yli 40binin monttua ja yks 25binin monttu. Kokonaisuudessaan oon n. 100biniä plussalla. Ja nää on 1-2$ fulli super turboista, joissa taso ei oo kovin mahdollinen, joten kyllä tuossa swingejä riittää. :D
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja FourDe

Off topicina tähän onko joku laskenut kuinka paljon nuo Iron Man-bonarit ym nostaa palautusta tiltillä?
      Itsellä kokonaispalautukset FT:ltä ovat olleet n. 35-40%, riippuen menestyksestä rakeraceista / eri bonusten hyötykäytöstä.

50 binin montut ovat vielä ihan tavanomaisia 20$ tasoilla ja syvin monttu on ollut 120 biniä (pääosin 36.50), mutta noissa saavutettavissa oleva ROI sekä heron oma ROI tappioputkessa ovat olleet pienempiä kuin ihan pienimmissä peleissä jatkuvasti A-peliä pelaavan pelaajan ROI olisi ollut.