Asiaa DONitseista

• Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Eli hero on hieman hurahtanut turbodonien maailmaan Starsilla. Taalan doneja paukutan, ja muutama kysymys olisi niiden osalta.

Ensinnäkin, mikä mahtaa olla BRM ohjeistus, jos ihan nittinä ei vedetä? Eli pienellä riskillä, pikkuswingit otetaan huomioon mutta Doomsday-tyyppisiä horror runeja ei oteta huomioon.

Toisekseen, onko jotain jippoa tai kikkaa millä nuo saa näkymään PokerTrackerissa oikein? Mulla PT3 sanoo että 97 taalan turnausta, ja 78 dollaria monttua. Joka nyt ei alkuunkaan pidä paikkaansa. Missä mättää?
  • 36 replies
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      Kyllä niitä 20 binin kuoppia tulee turhankin helposti :f_mad: kun ohi vedetään vaikka millä härpäkkeillä tai kortteja ei vaan tule. Bluffit tuolla voinee unohtaa..

Sen haluaisin minäkin tietää miten PT3 tuottais oikeaa dataa Doneista. Muuta kautta pitänyt seurata millä ROIlla pelit etenee.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Starsin softasta laittaa "save tournament summaries" päälle, niin pelittää kuin unelma.
    • ilari27
      ilari27
      Bronze
      Mun mielestä noissa nimenomaan on hyvä bluffata kun jengi vetää aika tiukkaa. Jatkolyönti puree oikeastaan aina jos vihu ei ole osunu hyvin. Mutta tietty AJo ehdoton minimikäsi jolla pelataan flopilla.

Ja aika vaikeeta noissa on mun mielestä kuoppia kaivaa, alotin taalasissa urani viime kesänä eikä tainnu ikinä yli 10bin rotkotusta tulla. Partylla oon voittanu parikin $6 donia pelaamatta yhtään kättä. Muutenkin pelaan doneja yhtä tasoa korkeemmalla kun normisittareita. Pitää vaan muistaa että kaikki ei tajua edes sökötellä kun viimeinen pelaaja allin ainakaan partylla edes $6 tasolla.
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      iPokerilla pelaan, oisko sinne kellään vinkkiä miten korjata PT3 virhe?
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ilari27
      Partylla oon voittanu parikin $6 donia pelaamatta yhtään kättä.
      Kauan sitten tuo onnistui 6x pöydässä, mutta ei enää. Tule kokeilemaan $10/30 shortti Doneja niin huomaat millainen meno nykyään on.
    • ilari27
      ilari27
      Bronze
      Ihan fullipöydissä onnistunu paistikkaina aikoina tuolla partylla viime kuussa. On toki niin että useimmiten saa tapella tosissaan kun sattuu osaavia pelureita pöytään ja isommissa kuin 6$ varsinkin, joita en oo pelannut kun muutaman. Shorteista en osaa pahemmin sanoa.
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      .
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Kyyberille: Suosittelen taalan DoNeihin vähintään 30bin kassaa ja tämäkin vain, jos pöytämäärä pysyy siellä max kuudessa.

Noissa taalan DoNeissa on yllättävän paljon multittavia ja hyvinkin voitollisia vakkareita. Jos vaan kehtaat niin tableselectaa, siitä tulee heti 4% lisää ROI:hin tolla tasolla.
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Ostakaa Holdem Manager. PT3 on vaan huono.

Ja jos ei Doneissa swingaa, on vaan liian pieni sample tai pelaa melko pieniä. 50 biniä on varmaan just ja just tarpeeks, jos oot varma että sulla on positiivinen roi.

Varsinkin starsilla suosittelen runsasta 3-bettailua vihuja vastaan jotka osaa raise-foldata. 3bettejä vastaan on tosi ikävä jatkaa jollain AQ:lla koska icm tulee niin vahvasti vastaan + starsilla antet heti 25/50 tasolla niin voittaa isompia potteja + vihut avaa löysemmin ryöstääkseen.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Miten pöytämäärä vaikuttaa BRM?

Ja millä voi tableselectaa, kun DONin täyttymiseen tyhjästä menee keskimäärin 10sek.?
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Miten pöytämäärä vaikuttaa BRM?

Ja millä voi tableselectaa, kun DONin täyttymiseen tyhjästä menee keskimäärin 10sek.?
      No ei mene :D Merkkaat hyvät pelaajat värikoodilla. Avaan lobbyn ennen reggaamista ja jos siellä on värikoodillinen pelaaja ni avaat uuden lobbyn. Kyllä mä ainakin noissa pystyin / pystyn vieläkin table selectaamaan.

50bin swingit juu mahdollisia, mutta kyllä Kyyberi tohon alkuun välttää sen katkeamisen ja nousee 30binistä sinne 60biniin :)

Suurempi pöytämäärä --> pienempi ROI --> Isommat swingit, pidemmät breakevenit.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Eli meinaat että se ROI tippuu multittamisen takia, koska hero ei pelaa parasta peliään?

Mulla mahtuu ruudulle vaan 9 pöytää, joten sillä mennään.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Eli meinaat että se ROI tippuu multittamisen takia, koska hero ei pelaa parasta peliään?

Mulla mahtuu ruudulle vaan 9 pöytää, joten sillä mennään.
      Kyllä se putoaa. Meinaan tällä siis vaikka 6 pöytää ja 24 pöytää. Isolla pöytämäärällä ei vaan ehdi niin hyvin huomata kaikkia paikkoja tai stäkkikokoja yhtä hyvin. Kyllähän multitablaustaidot paranee harjoittelun myötä, mutta silti niitä virheitä tulee.
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja sirdalux
      Jos sulla ei ole mega hyvää rb:tä iPokerille niin unohtaisin noiden pelaamisen siellä, tasot taitaa olla 5min ja rake "normaali".
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja player9000
      Alkuperäinen kirjoittaja sirdalux
      Jos sulla ei ole mega hyvää rb:tä iPokerille niin unohtaisin noiden pelaamisen siellä, tasot taitaa olla 5min ja rake "normaali".
      Vanha diili on vielä voimassa eli 70% rb ja tasot on 4 min. Tuo rb edellyttää kuitenkin korkeinta VIP tasoa.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Jätkät vetää 70 pinnaa, mulla on starsille 0%. Onko siis paistikasta pelata siellä doneja?
    • Anssi
      Anssi
      Black
      On starsilla rakeback, bronzestar about 10%, jokainen vip-taso siitä eteenpäin ~6%. Supernova sit n. 40% rb.
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Starsilla paremmat edut doneissa vaikka olis iPokerille 70%.

Starsin 10d turbo donissa rake 0,40e. iPokerilla 1$. (ellei ole muuttunut) Lisäksi Starsilla saa vip kaupasta jotakin vastinetta rakelleen. Aika tasan menee siis "rakeback", homman Starsin eduksi kääntää pidemmät tasot/parempi softa/enemmän pelejä.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      En nyt yhtään aliarvioi Kyyberiä, mutta hän taitaa noita taalasia pelailla ihan hyvin vuoksi (korjaa, jos olen väärässä).

Muualla on taalan DoNeissa reikki 20% kun taas Starsilla se on 10%.

20% rake:
      - Olet breakeven, kun rahastat 60% pelaamistasi DoNeista.

10% rake:
      - Olet breakeven, kun rahastat 55% pelaamistasi DoNeista.

Oletetaan, että pystyt tosiaan pelaamaan breakeven 20% rakella. Sitten siirretään pelit Starsilla, jossa on 10% rake. Pidät saman ITM% yllä ja sun ROI on sillon 9%. Tän epäselvemmin en pysty enää selittämään :D Mutta lyhyesti: Starsilla on hyvinkin kannattavaa pelata DoNeja alan pienimmän raken vuoksi.
    • 1
    • 2