Sittariliiga - Alkulohko C

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkulohko C - Pistetilanne 8/8 sittarin jälkeen

25 Vipinjo
      23 Tupeeh
      20 poupou
      --------------------------
      7 Zanfess
      3 pirmaki
      2 hjkhjk
      0 katuma89
      0 doliver1

Tässä viestiketjussa spekuloidaan jatkoonmenijöillä, kehuskellaan onnistuneita bluffeja, purnataan käsihistorian kera vastustajien ohivetoja, kannustetaan omia suosikkeja, tuuletellaan osakilpailuvoittoja ja reilataan sittareita livenä! :f_thumbsup:

Kaikki muukin tätä alkulohkoa koskeva keskustelu tänne, kiitos! Sittariliigan yleiskeskustelu sen sijaan tänne:
      Uutta: Sittariliiga suomalaisjäsenille!
  • 85 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Vaan yks valmentaja? Hah. Täähän on ihan luckboxattavissa koko lohko :f_cool:
    • Leakmund
      Leakmund
      Bronze
      Ennakkosuosikit:

poupou
      Tupeeh
      Zanfess

Haastajat:

hjkhjk
      pirmaki

Musta hevonen:

Vipinjo
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      Olen kyllä varmaan saitin huonoin sittaripelaaja, mutta kyllä mie ny jonku poupoun ässät kräkkään :f_cool:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Zanfess
      Olen kyllä varmaan saitin huonoin sittaripelaaja, mutta kyllä mie ny jonku poupoun ässät kräkkään :f_cool:
      Haha. Kun mä pääsen perjantaina puikkoihin ni ei siinä ässiä tarvita :f_love:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Ei muutakon lottoomaa. Fulli on kauheeta ni täähän on kun mulle nakutettu että heti 8 max. alkusarja :f_cool: :f_love:
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      voin sanoa jo nyt että ite otan jonku karmean setti vs runner runner isompi setti/suora/väri biitin enkä pääse edes alkusarjasta eteenpäin. koko liigan voittajasuosikki on poupou, jolle stars taikoo jokaisen käden nutseiksi, mutta valitettavasti pou menee poikki just ennen finaalia yritettyään nopeita nousuja NL200ssa eikä pääse osallistumaan, joten leakmund voittaa.

:f_love:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Zanfess
      mutta valitettavasti pou menee poikki just ennen finaalia yritettyään nopeita nousuja NL200ssa eikä pääse osallistumaan, joten leakmund voittaa.

:f_love:
      Haha. Haluisin nähdä sen päivän kun shottailen NL200. Joku ois kyllä joutunut puskeen jotain aika radikaaleja aineita muhun. Ehkä jotain psykedeelejä niin, että en vaan erota viimisiä nollia mistään?

Muuten joo, mä oon fanittanut Starssia niin kauan, että ei se voi muutakun kohdella mua hyvin. Ainoo paikka missä oon "pitkällä aikavälillä" runannut järkevästi. Tosin en turnauksissa tai sittareissa... :f_confused:
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja poupou
      Tosin en turnauksissa tai sittareissa... :f_confused:
      Höp ja pöh, turnauksia oot voitellu ihan sarjatyönä ja rahoille menet sammuneenakin... ja sittareiksi jos lasketaan ps-pikkupelit, niin sun EV-käyrä ja dollaritulos on niiiiin kaukana toisistaan, että jos dollarikäyrä piirretään ruudulle, niin EV-käyrää varten pitää kaivaa semmoinen avolouhos alaspäin, että ympäristölupaa ei ainakaan kaupunkialueelle heruisi.

Voittajasuosikki. Piste. :f_thumbsup:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja zamwise
      EV-käyrää varten pitää kaivaa semmoinen avolouhos alaspäin, että ympäristölupaa ei ainakaan kaupunkialueelle heruisi.

Voittajasuosikki. Piste. :f_thumbsup:
      Hahaha. No ei toi oo "järkevästi runaamista". :f_biggrin:

Se, että runaan kun jumala muita PS-läisiä vastaan on vaan mun tapa näyttää kuinka suuri hyöty on siitä kun on kaikki PokerStrategyn atrikkelit luettu ja videot katsottu :f_love: (grindatkaa ihmiset, grindatkaa!)

Radiumtasoltahan löytyy hyvä artikkeli esim siitä, kuinka paljon yli puolet stäkistä pitää pistää preflop sisään, jotta se kaksouttinen flopilla napsuu. Mukavaa katsottavaa oli myös video siitä kuinka paria vastaan ylikortilla saadaan quadsit pöytään ja voitetaan kikkerillä :f_ugly:
    • Vipinjo
      Vipinjo
      Bronze
      Mietin jo et pitäiskö jättää väliin, kun poupoulla näkyy olevan strategiat sen verran hyvin hallussa, että voittoon ei taida olla mitään saumoja :f_biggrin: No reggasin kuitenkin, jos vahingossa luckboxais ittensä edes tokaks :evil: Kävis hakee kaupasta parit oluset kyytipojaks niin tulos on taattu.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Mä oon jo ottanu pari! Oot perässä :f_ugly: :pullo: :f_p: ei saumaa!
    • Vipinjo
      Vipinjo
      Bronze
      On se hyvin valmistautunut! poupoulla on useamman kierroksen etumatka mut toivotaan et se hyytyy loppumetreillä! :pullo: :spade: :pullo: :heart: :pullo: :diamond: :pullo: :club: :pullo: = :f_zZz:

Lähen tuos kohta kuromaan etumatkaa kiinni kovalla vauhdilla. :f_ugly:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Vipinjo
      Lähen tuos kohta kuromaan etumatkaa kiinni kovalla vauhdilla. :f_ugly:
      Onnee matkaan
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Huom! Kirjatkaa tähän ketjuun jokaisen sittarin lopputulokset kaikkien osallistuneiden osalta. Virallinen pistetilanne päivitetään aina sitten myöhemmin tuohon ketjun aloitusviestiin. :f_thumbsup:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      H-hetki lähestyy. Tutiskaa :f_cool:
    • Vipinjo
      Vipinjo
      Bronze
      ^ Kyllääh :pullo: :f_thumbsup:

Nimimerkki towerin varmaan kannattais regata tuohon toiseenkin, ei näytä olevan kuin C1:ssä. Ainkaan mulla ei C2:ssa näy.
    • Asmudamus
      Asmudamus
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Vipinjo
      On se hyvin valmistautunut! poupoulla on useamman kierroksen etumatka mut toivotaan et se hyytyy loppumetreillä! :pullo: :spade: :pullo: :heart: :pullo: :diamond: :pullo: :club: :pullo: = :f_zZz:
      Kyllähän Pou nyt pari sittaria voittaa sammuneenakin... :f_biggrin:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Tää alko nopeesti :f_biggrin:

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      7 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $1.00+$0.10

Stacks:
      UTG doliver1 (1,500)
      UTG+1 Zanfess (1,530)
      MP poupou (1,500)
      CO Tupeh (1,490)
      BTN toweri (1,560)
      SB Soukkari (1,480)
      BB perinrenttu (1,440)

Blinds: 10/20

Pre-Flop: (30, 7 players) poupou is MP 5:spade: 5:heart:
      doliver1 folds, Zanfess folds, poupou raises to 60, Tupeh folds, toweri folds, toweri says "pahus", Soukkari raises to 180, perinrenttu folds, poupou calls 120

Flop: 5:diamond: 6:heart: 6:diamond: (380, 2 players)
      Soukkari bets 200, poupou calls 200

Turn: 3:spade: (780, 2 players)
      Soukkari bets 380, poupou calls 380

River: J:club: (1,540, 2 players)
      Soukkari goes all-in 720, poupou calls 720

Final Pot: 2,980
      poupou shows a full house, Fives full of Sixes
      5:spade: 5:heart:
      Soukkari shows two pair, Aces and Sixes
      A:diamond: A:club:

poupou wins 2,980 (net +1,500)

Soukkari lost 1,480