Sittariliiga - Alkulohko D

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkulohko D - Pistetilanne 8/8 sittarin jälkeen

18 ghaleon
      13 TDiii
      12 qodbop
      -------------------------
      12 Ryyti
      12 Kolomeviis
      10 marixs
      3 spiili
      0 PopaS
      0 Miggo84

Huom! godbop sijoittui kolmanneksi kahden osakilpailuvoiton ansiosta. Tasapisteissä olleet Ryyti ja Kolomeviis voittivat yhden osakilpailun.

Tässä viestiketjussa spekuloidaan jatkoonmenijöillä, kehuskellaan onnistuneita bluffeja, purnataan käsihistorian kera vastustajien ohivetoja, kannustetaan omia suosikkeja, tuuletellaan osakilpailuvoittoja ja reilataan sittareita livenä! :f_thumbsup:

Kaikki muukin tätä alkulohkoa koskeva keskustelu tänne, kiitos! Sittariliigan yleiskeskustelu sen sijaan tänne:
      Uutta: Sittariliiga suomalaisjäsenille!
  • 81 replies
    • Leakmund
      Leakmund
      Bronze
      Kuoleman lohko!

Ennakkosuosikit:

ghaleon
      PopaS
      Ryyti (liigan ennakkosuosikki)

Haastajat:

spiili
      Kolomeviis

Musta hevonen:

godbop
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Hahah, vai tarjoaa Leakmund mulle suosikin viittaa harteille. :D

Hienoa jos joku sentään luottaa mun pokeritaitoihin. Eniveis tämä on lyhyt liiga, joten mitä tahansa voi tapahtua. Mutta tottakai lähdetään hakemaan paikkaa finaaleista.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Erittäin paha lohko ja mitä tahansa voi tapahtua. Monta kovaa jyrää! Kunhan ei PopaS ja Ryyti lähde kolistelemaan egoja ja päitä yhteen, paiskovat vielä toisensa pihalle..
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Uskoisin PopaS:n donkkaavan puolet pinostaan Ryytille alkuvaiheessa, jotta pääsee hyväksikäyttämään SSS-miehen taitojaan ja lyhyemmällä pinolla pelaamista! Ryyti sitten dominoi merkeillään pöytää napsien pelaajat yksi kerrallaan pois.

Oma suosikkini on ghaleon.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Erittäin paha lohko ja mitä tahansa voi tapahtua. Monta kovaa jyrää! Kunhan ei PopaS ja Ryyti lähde kolistelemaan egoja ja päitä yhteen, paiskovat vielä toisensa pihalle..
      No miehän voin kolistella vaikka kenen kanssa, ei se siitä ole kiinni. Tämän lisksi mun pitää muistaa aloittaa se pusku/kippi peli oikeasti vasta sitten kun ollaan 10bbish diippinä, eikä heti ekasta kädestä.

Alkuperäinen kirjoittaja IPoker4k1I
      Uskoisin PopaS:n donkkaavan puolet pinostaan Ryytille alkuvaiheessa, jotta pääsee hyväksikäyttämään SSS-miehen taitojaan ja lyhyemmällä pinolla pelaamista! Ryyti sitten dominoi merkeillään pöytää napsien pelaajat yksi kerrallaan pois.

Sounds like a plan. :f_cool:
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      TDiii on liittynyt tähän lohkoon mukaan! :f_cool:
    • AAkthxbye
      AAkthxbye
      Bronze
      Komealta näyttää. Itsekin pidän Ryytiä eräänä ennakkosuosikeista harjaamaan koko liigan, mutta totuushan on, että Leakmund voittaa aina.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Mitä sieniä te ootta syöneet, että minua pidätte yhtenä suosikeista? Me wantz some 2.... :D
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Ryyti
      Mitä sieniä te ootta syöneet, että minua pidätte yhtenä suosikeista? Me wantz some 2.... :D
      Minäkin haluan tietää tämän. :D Ihmetys on melkoinen... Ryyti.. heh.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NemoKala
      No siis kylhän mie aina tuommosen pikkuvanhan mopopojan biittaan, ei siinä. =P
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NemoKala
      No siis kylhän mie aina tuommosen pikkuvanhan mopopojan biittaan, ei siinä. =P
      Auts :tongue: Harmi kun ollaan eri lohkossa. Jos olisi ollut sama lohko niin loanheitto olisi ollut valtaisaa. Ehkä sitten finaaleissa. Jos nyt sitten jotenkin sinne itsesi munkitat.
    • murrrsu
      murrrsu
      Bronze
      Teillä mopopojilla ja "ennakkosuosikeilla" ei oo mitään mahdollisuuden häivääkään, kun marixs tulee ja voittaa teidän lohkon :f_tongue:
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Kuka.... ihmeen marixs? :f_rolleyes: :f_ugly:
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Extrapieni Mari.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Hahah, katohan vaan. Sielhän se oli piilossa listassakin jopa.
    • murrrsu
      murrrsu
      Bronze
      Sanotaan vaikka että se kuuluisa musta hevonen ja mun henkilökohtainen ennakkosuosikki :f_biggrin: Go marixs, go!
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja murrrsu
      Sanotaan vaikka että se kuuluisa musta hevonen ja mun henkilökohtainen ennakkosuosikki :f_biggrin: Go marixs, go!
      Sulla on toinen acco strategylle? Instaban!!!! :s_evil: :f_cool:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Mä sanon et qodbop vie tämän! Kiva nähä sitäkin taas privaturneissa mukana.
      Ei sillä että niitä ois muutenkaan hetkeen järjestetty :f_confused:
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      2rich4u4eva (en nyt muista foorumi nickiä) muistahan rekisteröityä myös toiseen PS Sittariliiga D2 turnaukseen. Alkusarjassahan pelataan samanaikaisesti kahta turnausta. :f_thumbsup: