Ässät pakkaan preflop?

• laatunainen
      laatunainen
      Bronze
      Eilen bubbletin kahdesti lähes peräkkäin nauloilla kuuden hengen DONeissa. :f_cry: Molemmilla kerroilla laitoin hilut sisään preflop, isoin stäkki koppas ja veti ohi. :f_mad: Toisella kerralla olin lähes isoin stakki ja toisella kerralla tasoissa kahden pienemmän kanssa.

Bad beatejahan noi oli, mut rupes mietityttään, että onko tilannetta, missä kaikki mahdollinen pitäisi kipata, jopa naulat ja odottaa että muut pelaa itsensä ulos?
  • 2 replies
    • againAA
      againAA
      Bronze
      Ikäviähän noi on, en 6hengen doneissa kyllä kippaa nauloja ikinä.
      10+ hengen sittareissa olen heittänyt nauloja pakkaan kun 3-4 ennen minua ollut allinn,pari ekaa tasoa.Jos 2 niin kyllä lähden arvotoihin mukaan.

(sittariliigassa vedit mun AA ohi KK (en oo vieläkään pässyt siitä yli ;( )) :f_biggrin:
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Kyllähän doneissa tulee varmaan aika paljon tilanteita, joissa ässien kippaus on paras linja on se sitten 10max tai 6max doni. Siis tilanteisa, joissa rahastus on jo erittäin varmaa, jolloin voitettujen merkkien arvo on olematon, kun taas hävittyjen arvo on erittäin suuri.

Normi sittareissa lähinnä joissain bubble spoteissa erittäin pienellä stackillä, jos on pari saman suuruista vihua jo menny allin.