Starsin 6 max hyper turbot

• 4 replies
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Mun mielestä tuolla hyper turbo 9man turnaukset ketjussa on käsitelty jo näitäkin ohimennen.

Itse olen nyt pelaillut pari kuukautta pääosin näitä, joten en voi oikein sanoa ettenkö näkis että näissä on valueta. Vuoden alusta lähtien tosin tuntuu siltä että reguja on jopa enemmän kuin joulukuussa ja tuntuu että monesta muusta sittarimuodosta on tullut reguja kokeilemaan noihin peleihin. Käytännössä tarkoittaa sitä että pelinvalintaa on syytä harrastaa tai tulee tekemään tappiota korkeammilla tasoilla.

Pelaajia on toki paljon ja volyymi on todella hyvää päivän jokaisena tuntina jos jaksaa nähdä vaivaa pelien valitsemisen eteen. Lisäksi vaatii aika paljon hermoja pahimmilla hetkillä, nyt olen parissa viikossa vetänyt lähemmäs 200 biniä alle punaisen viivan ja noissa peleissä pienellä edulla se tulee tarkoittamaan ihan miehekästä monttua. Käytännössä jos on tilttiherkkä kaveri, niin noihin peleihin ei mielestäni ole mitään asiaa.

Edit: Itse olen siis vetänyt käteis 6-max hypereitä viime aikoina, satelliitti 6-max hyperit ovat ihan eri pelejä.
    • Miksatin
      Miksatin
      Bronze
      3,5d hyper 6-maxit on täynnä fisua ja paistia ;D Noita vetelen yleensä 30-60 kpl päivässä tahtia ja tuntuu että joka päivä runnataan yli EV:n.
    • murrrsu
      murrrsu
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Miksatin
      3,5d hyper 6-maxit on täynnä fisua ja paistia ;D Noita vetelen yleensä 30-60 kpl päivässä tahtia ja tuntuu että joka päivä runnataan yli EV:n.
      En tiedä niputatko nuo kaksi lausetta yhteen, mutta EV:n yli runnaamiseen ei vaikuta mitenkään se, minkälaisia pelaajia siellä on vastassa, oli pelit sitten mitä muotoa tahansa.
    • Miksatin
      Miksatin
      Bronze
      En ehkä tarkoittanut laittaa niitä samaan lauseeseen. Siis fisuja ja EV:tä.