Pusku taulukko

• 7 replies
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja OneclickToTilt
      Löysin täältä: http://www.pushfoldcharts.com/6max/

Kertokaa paistille voiko tätä käyttää??! :tongue:
      Mihin?
    • OneclickToTilt
      OneclickToTilt
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja Aarnimetsa
      Löysin täältä: http://www.pushfoldcharts.com/6max/

Kertokaa paistille voiko tätä käyttää??! :tongue:
      Mihin?
      Sng 6max :)
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Vaikuttaa siltä että haluat ruveta printtaamaan rahaa sittareilla, ja etsit siihen tehokasta ja helppoa tapaa. Keksit siis push-fold chartin. Ei tepsi.

Sittarit on tosi vahvasti ICM-peli, ja puskutaulukot ei moista ymmärrä. SnG Wizard ja ICM trainer auttaa sua ongelmasi kanssa.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze

Sng 6max :)
      Ei todellakaan, IPoker4K1 tuossa sanoi muutaman syyn ja sen ohella nuo puskukippitaulukot on laskettu 90/10 palkintostruktuurille. Mulla ei ole hajuakaan mihin noita oikeasti kannattaisi käyttää, MTT-peleihin ovat kuulemma laskeneet, mutta eivät ne niihinkään optimaaliset ole.
    • OneclickToTilt
      OneclickToTilt
      Gold
      90/10 niimpäs onki :D Ymmärräs kyllä että icm ym vaikuttaa mitä pusketaan mutta kait porukka hyper turboihin on taulukoita tehny? Pitäs saada joku käsitys mitä pusketaan.. Käteiseen mulla on 1-10bb taulukko mutta se huomio reikin eikä hyper turbojen antea.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      90/10 niimpäs onki :D Ymmärräs kyllä että icm ym vaikuttaa mitä pusketaan mutta kait porukka hyper turboihin on taulukoita tehny? Pitäs saada joku käsitys mitä pusketaan.. Käteiseen mulla on 1-10bb taulukko mutta se huomio reikin eikä hyper turbojen antea.
      Varmasti on tehty, mutta yksinkertaista taulukkoa kuten käteiseen on hyvin vaikea tehdä. Se riski minkä ottaa pistäessään merkit keskelle kun muuttuu stäkkitilanteiden osalta, voi olla että kun jäljellä on 3-4 henkeä pelissä ranget eroavat kaksinkertaisesti mitä voi painaa puhtaasti stäkkitilanteesta riippuen. Eli jos taulukoita on tehty, niitä on joko ihan järkyttävä nippu, tai sitten niillä tulee tekemään tappiota peleissä joissa edget ovat jo nyt hyvin pieniä. Eli taulukoilla on vaikea tehdä voittoa jos muut regut ovat opiskelleet tilanteita tarkemmin kuin puhtaasti taulukoihin luottavat.

Jos lähdet opiskelemaan pelejä, voi olla kyllä järkevää tehdä taulukoita eri tilanteisiin, jolla välttää suurempien virheiden teon. Uskon kuitenkin että on järkevämpää itse tehdä taulukot, kuin kopioida niitä suoraan netistä, koska silloin joutuu ajattelemaan itse tilanteita ja sen taulukon tekemisestä on suurempi hyöty toimintaan kuin pelkästään taulukon lukemisesta.
    • OneclickToTilt
      OneclickToTilt
      Gold
      Okei, kiitoksia vastauksista :)