Satunnaispelaajien aivoitukset?

• ghaleon
      ghaleon
      Black
      Tuli tossa tänään tällanen käsi. Mulla ei ollu vihusta kummempia riidejä. Muutama käsi takana ja oli lähinnä limppaillu. Eli ei ainakaan regu.

Flopilla mun suunnitelma on lähtökohtasesti bet-bet-bet ellei pöytä kehity jotenkin ikävästi tai pelottavasti vihun kannalta. Vihu lähtee sitten suhkot blankkoon turniin donkkaamaan ja lyö viel riverin.

Mitkä ois teidän mielestä loogisia käsiä vihulle? Vihun range voi toki olla hyvinki laaja preflopilla.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $20(BB) Replayer
      SB ($1,810)
      BB ($1,500)
      UTG ($1,670)
      UTG+1 ($1,330)
      CO ($1,310)
      Hero ($1,380)

Dealt to Hero J:club: K:diamond:

UTG calls $20, fold, fold, Hero raises to $70, fold, fold, UTG calls $50

FLOP ($170) K:spade: 9:heart: 4:club:

UTG checks, Hero bets $100, UTG calls $100

TURN ($370) K:spade: 9:heart: 4:club: 7:spade:

UTG bets $200, Hero calls $200

RIVER ($770) K:spade: 9:heart: 4:club: 7:spade: 8:club:

UTG bets $300, Hero calls $300
  • 10 replies
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Mikä tahans pari turnilla ja paremmat, mahdollisesti myös turnilta auennut veto. Hankala sanoa sen tarkemmin ennen kuin tuntee vihua paremmin. Ehkä kaikkein vahvimpia käsiä voi pudotella pois, koska keskimäärin kalat ovat kovin taipuvaisia slouvaamaan vahvat osumat.

Mitäs muut mieltä, pystyykö rajaamaan paremmin ns. keskivertofisun rangea?
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Mun kokemusten mukaan ne vetää tolla linjalla jollain vedolla, nyt tais riveri sit osua.
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Alkuperäinen kirjoittaja HuhtalaJ
      Mikä tahans pari turnilla ja paremmat, mahdollisesti myös turnilta auennut veto. Hankala sanoa sen tarkemmin ennen kuin tuntee vihua paremmin. Ehkä kaikkein vahvimpia käsiä voi pudotella pois, koska keskimäärin kalat ovat kovin taipuvaisia slouvaamaan vahvat osumat.

Mitäs muut mieltä, pystyykö rajaamaan paremmin ns. keskivertofisun rangea?
      Tossa on aika mielenkiiintosta toi et oletat et mikä tahansa pari. Näitä näkee toki suhkot monesti, mutta mikähän siinä sit on ajatuksena, jos jotain loogisuutta halutaan hakea? Onko se suojelua/valueta ku pöytään tulee vetoja vai mitä? Vai meneekö se vaan ns. selittämättömänä ilmiönä :D
    • Juolukka
      Juolukka
      Bronze
      Minä luulisin että osui seiskaan. Nyt kun jatkaa riverillä niin voi olla 97 tyylinen käsi. Turnin donkkeja ei ole pahemmin tullut vastaan.
    • CPallo
      CPallo
      Bronze
      Ite en usko, et paisteil on kovin useesti mitään vetoja täs ranges, etenkää jos paisti on passiivine ja limppaa.

Vaihtoehtoja siis joko a) "slowwattu" Kx, b) turnil osunut 7x tai c) turnattu 2parii.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ghaleon
      Tossa on aika mielenkiiintosta toi et oletat et mikä tahansa pari. Näitä näkee toki suhkot monesti, mutta mikähän siinä sit on ajatuksena, jos jotain loogisuutta halutaan hakea? Onko se suojelua/valueta ku pöytään tulee vetoja vai mitä? Vai meneekö se vaan ns. selittämättömänä ilmiönä :D
      Ei siinä välttämättä ajatusta ole mukana hirveästi, mutta logiikka on varmaan se, että kaveri osui johonkin pokerikäteen ja silloin lyödään. Toki aivan samalla logiikalla on tullut flopin sökömaksu, joten tiedä häntä :D

Paistit ovat kyllä jänniä, kun niiden pelissä ei tunnu olevan monesti mitään järkeä. Kuitenkin varsinkin käteispöydissä pääsee halutessaan paistin pään sisään ja alkaa ymmärtää tämän käyttäytymistä, koska sen kanssa saa pelata usein pidempään kuin turnauksissa.
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Limppareilla voi olla oikeestaan ATC tossa.

Epäilen K7s joka näyttää kivalta että onhan mulla Khi suittari jos osuis vaikka suittiin..sitten voi olla JT ihan hyvin tosa kanssa johon kokoajan paremmin aukee vetoja kunnes napsuu..ja perus jopa mikä vaan pikkupari joista osuus hyvin tothon boardiin tai suittarikonnektori tai onegäpperi joka sekin osu ja uppos...

Mgamingilla pelatessa mulla on mielessä joka kädessä että showdowniin mennään ja anything can happen :D Värisuoralla ja nelosilla alkaa jo tuntua kohtuu hyvältä :D
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Vihuhan käänsi täs T9o ja oli vähän taas sellanen ihmettelevä fiilis. Ymmärtäsin sinänsä jos vihu sökö-maksaa kolmesti, mutta et lähetään donkkaan turni ja lyödään viel riveriki... Mun on aika vaikee tos ottaa kiinni millään heikommalla :)
    • CPallo
      CPallo
      Bronze
      Eli komeasti slowwattu 9x, well played fish sir :D
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Tollanen boardin keskelle osuva pari on mun mielestä aika yleinen näissä :f_grin: