9 man turbo Strategia

• robinspree
      robinspree
      Bronze
      Hei elikkä olen ajatellut ruveta harjottelemaan 9 man turbo sittareita pienemmän varianssin toivossa:D huomasin että noissa peleissä ei nykyään taida hirveästi reguja olla ja parhaimmillakin pelaajilla on aika pieni roi eli kuinka biitattavissa kyseiset pelit nykyään ovat ja millainen roi 3.50 tasolla on realistista saavuttaa? Millaisella pelikassalla olisi hyvä lähteä liikenteeseen ja onko knockouteissa pienempi varianssi ja onko normi ja knockouttien roissa eroa?

Sitten icm:ästä että miten saisin sen painumaan päähän parhaiten? Olen tähän asti harjoitellut lähin mtt:ten finaalipöytä icm:mää eli miten oikeastaan eroaa toisistaan? Olen ymmärtänyt että 180 man turbon finaalipöytä pelataan löysemmin kun normaalit Ev tilanteet ja melkeinpä voi pelata cev peliä paitsi silloin jos on pieniä stäkkjä kohta tippumassa niin ei lähetä puskemaan toisia isoja stäkkejä muutakun tosi hyvillä Käsillä. Mutta mitkä ovat siis ne oleellisimmat erot ja pelataanko 9 maxia siis paljon tiukemmin? Olen lukenut tosta icmästä aika paljon mutta jotenkin tuntuu silti että en meinaa ymmärtää sitä...
  • 4 replies
    • maakoboy
      maakoboy
      Bronze
      Mul on samanlainen projekti menossa kun ei tälle kuulle oo ollu aikaa mtt:tä paljon pelailla.. mä sain omalle projektilleni ohjeet että 50 biniä riittää noille alemmille tasoille ja sillä mennään.. 3,5$ peleissä starsilla ei hirveemmin reguja tullu spotattua mut nyt kun oon 7$ pelejä pelannu, niin sieltä niitä tuntuis löytyvän ja aika isoilla profiteillakin.. pari-kolme tahtoo olla joka pöydässä.. Roista sen verran että mun käsittääkseni 10-15% on jo oikein hyvä eli voluumia tarvii jos meinaa rahaa tehdä.. joku voi korjata jos oon väärässä.. Icmmästä en osaa sanoa, ite alotin projektin kattomalla pari videota ja sit pelasin session, mitä pyörittelin wizardilla läpi sen minkä osasin.. Helkutin hauska noita on pyöritellä isolla pöytämäärällä, vielä kun oppis tulosta tekemään.. gl opetteluun!
    • ilari27
      ilari27
      Bronze
      Olen sitä mieltä että roi:ta ei kannata ajatella ollenkaan ennen kuin olet sellaisella tasolla jossa haluat tienata rahaa. $3,5 turbosittarit ovat ehdottomasti biitattavissa ja kannattaa vaan keskittyä opiskelemaan ja pelaamaan mahdollisimman tehokkaasti että pääset nopeasti seuraavalle tasolle. :)

En ole knockouteista varma mutta mielestäni niitä voi pelata melko samanlaisella strategialla kuin normaaleja sittareitakin.

En ihan tiedä miten edistynyt pelaaja olet mutta ICM:ää kannattaa lähestyä ihan maalaisjärjellä. Eihän se ole sen kummempaa kuin miettiä missä tilanteissa kaihdetaan ja missä halutaan riskejä. Fiilistä tähän saa parhaiten wizardin tyylisellä ohjelmalla ja ihan kysymällä käsistä. :) 9 maneissa tärkeintä mielestäni on se kuplapeli jossa erot voi olla todella isoja cEV ja $EV välillä, ja se on myös kohta jossa sittaripelaaja muutenkin voi repiä edgeä satunnaiskäkkypelaajaan verrattuna.

Alkuvaihe fulleissa vaatii kyllä aika tiukkaa peliä koska halutaan selviytyä sinne myöhempiin vaiheisiin, eli ei mennä pottiin mukaan ellei se ole varmasti +ev tilanne.

Unohtaisin sinuna nuo mtt-icm opit ja alkaisin hioa fullistrategiaa ihan alusta. :)

Tsemppiä ja pahoittelut vähän myöhäisestä vastauksesta.
    • tukioppilas62
      tukioppilas62
      Gold
      Itekin alotin justiinsa noista starssin 1,5d turbo 9maxeista. Tossa yksi hyvä video, jonka kattomisen jälkeen tajusin, että miten paljon virheitä teen koko ajan. Imo vaikeinta on pelata isolla stäkillä kuplassa / kun 3 pelaajaa jäljellä. Ranget, millä maksaa vihujen puskut, kun itellä isoin nippu / millon ite stealata, vai pitäskö painaa suoraan yms. on itselle aika hämärän peitossa. Jos tohon jotain spesiaali videoita / artikkeleja, niin linkatkaa ihmeessä.

http://fi.pokerstrategy.com/video/28418/
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Kokemuksen kauttahan noi ranget alkaa muovaantuun. Käy vaan tilanteita läpi. Sinänsä kannattaa miettii esim. 13bb syvänä napilta tai SB pelatessa sitä lähestymistä sen perusteella haluatko toimintaa? Onko käsi tarpeeksi vahva minraise-call linjalle? Jos ei mutta se on kuitenki niin vahva ettet halua minraise-foldata niin kannattaa miettiä onko se selkeesti kannattava kuitenki puskee?

Lisäksi joku 88 voi esim. olla mielekkäämpää puskee suoraan vaikka se oliski ok vastaryöstön indusointi käsi, jos on kohtuu riski et vihu ottaa pelkän maksun. Esim. voi olla tilanne et ollaan napilla, SB on aggro pelaaja joka joko puskee tai kippaa ja BB on taas vahvasti maksu puolelle painottuva. Eli mielellään annettas vastaryöstö paikka SB, mutta BB maksu herkkyys saattaa kuitenki tehä suoran puskun mielekkäämmäksi. Johtuen siitä et 88 tyylinen käsi kohtaa monesti ikäviä floppeja.