Yksityisvalmennusta tarjolla

• ghaleon
      ghaleon
      Black
      Eli laitoin markkinapaikalle ilmoituksen yksityisvalmennuksesta. Sieltä löytyy hieman historiaa allekirjoittaneen pokeri vaiheista jne.

Jos kiinnostaa niin ottakaa rohkeasti yhteyttä :f_grin:
  • 5 replies
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Tosiaan tässäpä viellä linkki tarjoukseen.
    • Miksatin
      Miksatin
      Bronze
      Perhana... hyvä tarjous ja juurk kun olen aloittamassa mttstä sittareihin siirtymistä... Mutta tuota mikkiä enkä kuulokkeita omista ja ne kai tarvii joka yksityisvalmennukseen?
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Joo no kyllähän siitä saa paljon tehokkaampaa, kun kumpikin on äänessä. Perus headset ei toki paljoa kustanna et muutamalla kymmenellä eurolla ja allekkin saa kyl jo asiansa ajavan setin.
    • Miksatin
      Miksatin
      Bronze
      Kysynpäs tässä ketjussa: Mites tämä yksityisvalmennus etenee? Mitä valmentaja ja pelaaja tekevät?
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      No se on toki ihan sovittavissa kunkin kohdalla. Hyvä lähtökohta on mun mielestä et seuraan aluksi valmennettavan peliä ja keskustellaan tilanteista. Tuota kautta saan oikeestaan nopeiten kuvaa siitä nykyisestä pelin tasosta. Sitten jälkeenpäin voidaan keskittyä tiettyihin tilanteisiin jne. Tämä toki sillä oletuksella, ettei tieto mun seuraamisesta vaikuta kovin paljoa siihen normi pelaamiseen.

Yks mahdollisuus on toki myös session review pohjainen valmennus eli käydään joku peli tai tiettyjä ennalta valittuja käsiä läpi. Mut tuossa ongelma voi olla se et huomio ei ehkä keskity sitten oleellisimpaan, koska valmennettava ei tiedosta virheitään.