SNG Studygroup

• kravdude
      kravdude
      Bronze
      Terve kaikille!

Valmennuksissa on puhuttu vähän, että tämmöisellä SNG piirille olis kysyntää.
      Käytäis teoriapuolta läpi ja sit reilattais toistemme pelejä ennalta sovittuina hetkinä.

Kiinnostuneet ilmottautukaa laittakaa ihmeessä ideoita ja vinkkejä lisää. Tää oli vaan tämmönen avausposti :D Saadaan homma käyntiin.

Mikki olis hyvä olla, muuten vähän vaikee keskutella sessioiden aikana muiden kanssa.
  • 124 replies
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Jos aika on sopiva eikä muita peljä käynnissä niin osallistuminen kiinnostaa
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Mä tulen kyllä messiin...

Jos grouppi ei nouse kovin isoksi, niin tuota voi vetää aina joku vuorollaan ja reilaamisen sijaan katellaan vaikka mikogolla pelaajaa ja sitten joku ventin tyylinen hässäkkä puhesoftaksi.
    • BrFC
      BrFC
      Bronze
      Kiinnostaa ehtottomasti. Oma peli junnaa paikoillaan ja tämä voisi olla yksi hyvä keino parantaa omaa settiä.

Mulle ajankohtana käy mikä tahansa. Onkohan mahdollista käyttää PS valmennuksissa käytettävää softaa tämän kanssa?
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Olen pyöritellyt tätä ideaa päässäni mutten ole saanut aikaiseksi kysellä foorumilla muita kiinnostuneita.

Kiinnostusta löytyy
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja BrFC
      Mulle ajankohtana käy mikä tahansa. Onkohan mahdollista käyttää PS valmennuksissa käytettävää softaa tämän kanssa?
      On myös ilmaisia ohjelmia joilla voidaan jakaa työpöytä + ääni.

Itse olen joskus käyttänyt skype+mikogo
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja BrFC
      Kiinnostaa ehtottomasti. Oma peli junnaa paikoillaan ja tämä voisi olla yksi hyvä keino parantaa omaa settiä.

Valmennussoftaa tähän tarkoitukseen ei voi käyttää, mutta kyllähän tämä onnistuu ihan näppärästi monellakin tapaa Joko jotain IM:ä käyttäen (messenger, skype jne), tai vaikka Voxlia käyttäen. Jälkimmäinen tosin lagailee verrattuna esim skypeen, mitä me fixupuolella ollaan käytetty.

Mut joo, itekin voin sopivina ajankohtina tulla mukaan.
    • murrrsu
      murrrsu
      Bronze
      Hienoa, kiinnostunutta porukkaa alkaa löytymään, kiitos kravdude! :f_biggrin:

Mielestäni jokainen voisi hiukan kertoa, millä tasolla pelaa, kauanko on sittareita pelannut, mikä olis kiinnostavinta settiä yms. niin voitais kattoa millaset pelit on kaikkein kiinnostavimpia.

Itsellä on tällä hetkellä 9max superturbot meneillään, n. kuukauden verran oon pelannu Tiltin $5+0.30 lähinnä. Niissä peli on melkein aina push-foldia, joten post-flop -pelaamista ei joudu kauheesti miettimään... se erottaa sen ehkä eniten muista sittareista. Superturbot (ja turbot) onkin oma kategoriansa, mutta toivottavasti voidaan käydä läpi monenlaisia pelejä. Löytyykö muita turboilijoita? ;)
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Täältä löytyy toinen intohimoinen turboilija :f_cool:

Aloitin sittarit taalan DoNeilla. Siitä on sit pelailtu vitosia ja pari kymppiä ja kakskymppistä. Kaikki tasot plussalla, mutta $10 ja $20 sample size olematon. Noissa oon ehdottomasti voitollinen pelaaja. Femmoja pari sataa ja taaloja ehk 6k pelattuna.

Siitä siirryin sitten turbo fulleihin, bini $3. Tällä hetkellä 30biniä montussa, mut suunta on vaihtunut koiliseen. Lähinnä opettelen näitä vielä. Ehkä 200 pelattuna.
      Samalla oon vetänyt Turbo 6maxeja. Oon noussut 30bin montusta, bini $3. Nykyään miellän itseni 6maxeissa edes marginaalisesti voitolliseksi pelaajaksi. Näitä vedettynä 400.

FTP:llä vedän 6max Super Turboja. Otanta vasta ehkä 500 peliä, joten ei voi paljoa päätellä. Voitollisesti ollaan menty tähän asti 5% ROI:lla.

Nii ja sittareita oon vetänyt jostain tammikuusta lähtien, toisaalta oon pelannut pokeria vasta vuoden:D

Noita pelipäiviä varmaan voidaan sopia siten, että joku sanoo tänne ketjuun tai johonkin itselleen sopivat ajankohdat ja kiinnostuneet ilmottautuu mukaan. Semmonen päivän tai parin ilmoitusaika on jees?

Mua kiinnostaa turbot ja sit super turbot.
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      +1
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja olio1978
      +1
      :D
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Mukana ollaan jos muut grindit sen mahdollistavat!

Todellakin Skype/TeamViewer/Voxli tähän tarkotukseen aika nutz.

Ite hakkaan atm. onGamella noita $11+ pelejä, lähinnä Turbo (3min) 10-max sittareita, roi on positiivinen EV mukaan (+15bin), mutta oon runannu niissä ilmeisesti sen verran huonosti että pari kymmentä biniä on todellisuudessa negatiivista profiittia. Kavereiden ICM on aika hukassa, eli aika perus hakkaamisella vois saada ihan hyvää profiittia tuolla aikaseksi. Jotain perus juttuja olis kuitenkin ihan kiva saada läpi katottua.

Myös tuosta strategia-puolesta ois kiva saada tänne foorumille vähän keskustelua, eilen valmennuksessa sitä irtosi jo ihan mukavasti. :f_cool:
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      Itse pelaillut $10 turbofulli Doneja iPokerilla ROI~10%. Nyt sitten pelannut $5 6 turbo pöytiä, eikä nuo alku kankeuden jälkeen vaikeita lainkaan. Shortti pöytä tuli ajankohtaiseksi kun aloitin tuon Double Up Warm Upin testaamisen, vaikka päivän myöhässä lähdin jahtiin niin 10 kärki jo lähellä. Donit :f_thumbsup:
      Nyt kun saatais porukka jotenkin kasaan..
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja sirdalux

Nyt kun saatais porukka jotenkin kasaan..
      Mä tein skype tilin tätä varten, nimenä kravdude eli mut voi ainakin lisäillä. Kaikki ei varmaan halua tässä skypenimeä kertoa, jos käyttää sitä muutenkin, ni toinen tapa on lisätä porukkaa kaveriksi yhteisössä ja laittaa yksityisviesteillä noita nimiä. Mä voin kans koittaa yhdistellä porukkaa, jos tuolla toimii offlineviestit tai jtn. Tai sit, jos osutaan online.

Itse en tänään ole paikalla, tai no olen kahdeksaan asti silloin tällöin, mutta läppärillä ilman mikkiä. Pystyn vaan hyväksymään kaveripyynnöt, tai mitä lie ne sitten ovatkin.
    • BrFC
      BrFC
      Bronze
      Ite oon pelaillut vaihtelevalla menestyksellä 1-10$ sittereita, pääosin turboja. Viimeaikoina ole pelannut enemmänkin 2-5$ 10-30 hengen sittereita.
      Kaikki sitterista kiinnostaa...no DoNeja en ole ikinä edes kokeillut, joten ehkä siellä puolella on kiinnostusta vähiten..
      Pittääpäs latailla skype koneelle ja laittaa nikkiä sit Kravdudelle.
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Pelaan pääsääntöisesti 9-10 hengen normisittareita, nykyinen taso $5,5 Turboja on tullut kokeiltua mutta tuntuivat niin arvonnalle, eli silloin ei ollut mitään hajua käytännön ICM: stä :D

Ei ne turbot niin erilaisia ole, jos ei muuta niin voi miettiä eroja hitaampiin sittareihin.

Doneja on ehkä 100 kasassa, en ole pitänyt kirjaa, hyvä jos nollatasolla ovat. Satunnaiseti tulee myös pelattua NL10/25 ja FL0.25/0.5

Pokeriin tulee käytettyä vaihtelevasti aikaa mutta parin tunnin sessio alkaa olla pisin, jossa peli on vielä järkevää. Mietinkin miten pärjäisin isommissa turnauksissa.

Kravdude
      Mä tein skype tilin tätä varten, nimenä kravdude

Laitoin sulle skypeen yhteyspyynnön
    • partane
      partane
      Silver
      joo määki voin tulla jos vaan joku sopiva aika saadaan
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Wlore, Murrrsu ja Sirdalux uupuvat vielä skypekontakteista.

Poker4k1:n kanssa mietittiin jo alustavasti, että ensimmäinen pelikerta voisi olla jo ensi viikon alkupuolella. Sitä ennen olis hyvä saada porukka kasaan.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Mä ilmottaudun ilomielin kuulijaksi (jos sessioon mahtuu). Mun mielipiteet tuskin on kovin järkeviä kun olen niin kala noissa turneissa :D

Ehkä voin tehä kalamaisia kysymyksiä!
    • Makeri
      Makeri
      Bronze
      Itsekin voin mielelläni osallistua touhuihin. kuulemaan ja jos joku haluaa katsoa joskus, niin miks ei pelatenkin. kun taidan nyt taas ainaki hetken pysytellä noissa MTT sittareissa.