Miten pitäisi pelata?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Jos pelaan turnausta jossa rahasijat alkavat lähestymään ja tälläinen tilanne tulee vastaan. Minulla AK kädessä aikaisessa positiossa, stäkki noin 30BB ja teen perus noston vaikka 4-5BB ja seuraaavasta paikasta joku lyö kaiken sisään ja sitten tulee vielä pari jätkää all-ineillä niin että jos oma turnaus on katkolla tästä jaosta niin mitä pitää tehdä? Yhtä ihmistä vetäisen rohkeasti kaikki sisään mutta kun mukana on neljä niin alan arkailemaan ja syy on siinä että ajattelen sen niin päin että niillä jotka on mukana yhdellä on ainakin valmis pari ja parilla muulla saattaa olla A? tai K? eli mun outeista on jo osa mennyt heille. Saatan tälläisessä tilanteessa kipata käteni mutta onko se väärin eli kun olen henkisesti valmistautunut heittämään kaikki sisään niin pitääkö silloin toivoa että mahdollisimman paljon osallistuu ihmisiä jolloin prosentit on huonommat mutta potti suurempi vai että kisaan osallistuu vain yksi sinun lisäksi?
  • 3 replies
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Itse toimin juurikin samalla tavalla kuin sinäkin, eli heitän AK:n menemään, kyllä siellä on jo valmiita käsiä tod.näk vastassa jos useampikin on jo AI. Miksi riskeerata oma turnaus ässähailla, jos kippaamalla voit päästä paremmille rahasijoille.
    • A7x
      A7x
      Bronze
      AK:lla pystyy bubblessa maksamaan max sen yhden allinin jos se ei vie suurta osaa stäkistä, mutta jos 2 tai enemmän menee korotuksen jälkeen allin niin selvä kippi. Bubblen jälkeen monen peli menee paljon löysemmäksi (ainakin pienillä stäkeillä) ja silloin voi AK:lla maksaa ja hieman heikommillakin käsillä
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Joo ihan samoilla linjoilla. Jos lyöt AK:lla, takaa tulee raise ja sitten vielä all-in niin mikäli vastassa on yhtään järkeviä pelaajia et voi johtaa oikein enää mitään kättä. Ja vielä jos on oma turnauselämä pelissä eli joudut maksamaan ittes all-in, niin pitäis olla suht helppo kippi. Ainoa, mitä voit toivoa, on joku JJ ja QQ vastassa, mut yleensä sieltä löytyy vähintään se KK ja vedät aika ohutta.