Voiko KK:sta luopua?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Pelasin 35k turnausta ja jäljellä oli vajaa 300 jätkää. Pelasin koko turnauksen tosi tiukkaa 10% tuli flopeista katsottua. olin hieman yli keskiarvon jonka jälkeen alkoi tapahtumaan. Ensin käteen JJ, 3xBB reissu jota kukaan ei maksanut, sen jälkeen AKs 4xBB ja jälleen blindit himaan ja heti sen jälkeen pyssyn alla KK ja 4xBB reissu ja ajattelin että nyt joku kyllästyy ja alkaa löymään vastaan. Näinhän tapahtui, vihu oli pöydän häirikkö joka löi kunnolla kylkeen napilta. Blinit luovuttivat ja mulle olisi jäännyt noin 10BB kassaan maksun jälkeen joten ajattelin että eiköhän kalkut keskelle, eikä tullut mieleen että siellähän voi olla naulat vastassa. Olisi varmaan pitänyt.

Mutta voiko ennen flopia luopua KK jos koko turnaus on kyseessä?
  • 4 replies
    • Buggy
      Buggy
      Bronze
      voi niist luopua (jos pelottaa) mutta sieltä on viel 5 korttia tulematta...
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Riippuu pelaatko voitosta vaiko rahasijoista. Voitosta pelatessa tuo on helppo pusku (ellei vihu kyylä, joka pelaa vaan AA,KK). Rahasijoista pelatessa (mikäli lähellä) voi kipata. Tosin sitä voi miettiä, että miksei aina pelaa voitosta jos kippivaihtoehtoon päätyy. ;)
    • tiltron
      tiltron
      Bronze
      Ei.
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Gold
      Et voi olla tosissas kippaamas. Vastas kun voi olla kaikki parit kympeistä lähtien, AK, AQ ja toisinaan pienempiä pareja tai ässiäkin kun on vielä odotettavissa että joku on sun korotuksiin kyllästyny.

Kallet ja ässät pystyisin itte kippaan jos mulla olis alle bb merkkei bubblessa kun seuraavaan käteen olis tulossa blindeille sit outtinen pelaaja alle bb:n stakilla.

Lisäks jos on kyseessä satelliitin bubble (jossa monelle sama lippu palkinnoksi) niin saattais tulla tilanteita jolloin vois kipata ihan ässätki vaan varmistellakseen sen lipun.