Ei valmistunut peli?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Jälleen fixuun sellainen peruskysymys. Käteen 9Ts (paikka CO). yksi limppaaja sisään, limpillä sisään. Nappi reissaa, SB kippaa, BB maksaa, limppaa ja mä maksan. Floppi pöytää jossa JQ6 (jossa Q6 antaa värin vedon). Kaikki chekkaa nappiin saakka joka reissaa ja kaikki maksaa ja mä check-reissaan ja kaikki muut maksaa paitsi nappi. Potissa 8BB. Turni on silppua, muut checkkaa mä reissaan, BB kippaa ja limppaaja maksaa. River ei täydennä mun suoraa eikä väriä eikä tuo muutakaan apua. Vihu chekkaa. Mä en voi voittaa käytönnössä yhtään mitään mutta koska olen näyttänyt vahvuuttani niin jos on 10% mahdollisuus että kaveri kippaa mun river betsaamiseen niin mun kannattaa lyödä. Mutta kuinka monesti noissa tilanteissa kaveri kippaa? Isoissa poteissa yleensä saa maksun ihan miltä tahansa mutta ei aina. Onko kellään mitään prosenttuaalista tilastoa kuinka monesti fixussa river betsiin kipataan suurissa poteissa?
  • 2 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      No mitä isompi potti niin sitä harvemmin kipataan :)
      Pakko tuohon on silti lyödä, veto tippuu kyydistä aina, ja tuossahan on suuri mahis että veto löytyy.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Niinhän ne yleensä katsotaan mutta joskus näkee kyllä niin ihmeellisiä kippejä että oksat pois. Pelasin yksi päivä fixua ja potti taisi olla jotain 15bb luokkaa ja kolme miestä jäljellä. Mä reissaan keskiparilla, toinen kippaa suosiolla ja toisella on jäljellä stäkissä joitakin kymmeniä senttejä niin vihu vetää kylmän rauhallisen kipin. Sillä oli varmaan pottikerroin luokkaa 1:40 mutta eihän sitä kannata katsoa vaikka loppuun saakka on roikuttu.