Tänään foorumiturnaus

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Pikahälytyksellä zamwisen sittarivalmennuksessa kuulijat äänestivät sen puolesta, että tänään käydään pieni oma sittari Mansionilla.

KESKIVIIKKO 13.8.2008
      Variaatio: NL Hold'em
      Aika 22.15 (Suomen aikaa)
      Buy-in: $1.00+$0.20
      Muuta: Tunnin ajan yksi rebuy + add-on rebuy-ajan päätteeksi.
      Salasana: Turnaus löytyy kohdasta Tournaments -> Private -> Scheduled, ja sieltä nimellä "Jim9137's". Turnauksen salasana on "kippi".
  • 5 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Yksi rebuy ja addon. Tikkarin valmennuksen jälkeen voidaan pistää rajoittamaton, jos kyseinen Hero uskaltautuu paikalle. ;)
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Jim9137
      Yksi rebuy ja addon. Tikkarin valmennuksen jälkeen voidaan pistää rajoittamaton, jos kyseinen Hero uskaltautuu paikalle. ;)
      Korjattu! :)
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Yksi pöytä kahdeksalla pelaajalla lähti liikeelle. Käsihistoriat löytyvät tästä:

https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=T4-74192336-1
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      1. bad_beat11
      2. -Pleijeri-
      3. Jim9137
      4. RiioTo
      5. -zmwsg-
      6. getupaf
      7. kolomeviis1
      8. Vaccinum1

Ja tulos listat on siinä. Onnea voittajille, ja kiitoksia kaikille osanottajille. :)
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Sankari päätti aloittaa turnauksen sit out strategialla. 20min taisi kulua siinä sit outissa ollessa, muiden kiireiden ohella. Tämän jälkeen sankari päätti pokerin menevän GTA IV:n ja NHL 08:n edelle ja tulla pelaamaan huipputurnausta. Stakki oli tosiiaan jotain 1300 luokkaa, kun peli alkoi. Mieleenpainuvimpia käsiä oli ainakin alkuvaiheessa Pleijeria vastaan pelaamani JT, jossa olin BB:llä. Alku meni kutakuinkin niin, että Pleijeri teki miniraisen! Ässillä minä tietysti maksoin blindin verran isosta sokeasta. Tästä viisastuneen J-high floppiin päätin tehdä check-raisen, joka päättyi jokseenkin huonosti ja jouduin tekemään ensimmäisen rebuyn.

Jossain vaiheessa peliä kysyin josko tämä olisikin unlimited rebuy, jolloin olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa tehdä pelkästään puskuja:) PS:n herrat totesivat, että yks rebuy per mies sallittakoon add-onin kanssa ja minä olin ymmälläni mikseikö enempää rahaa pottiin? Olin näes varma kokonaissijoituksista jo tässä vaiheessa.

Showdowneihin en tainnut joutua montaakaan kertaa. Zamwise kertoi valmennuksessa kuinka vaikea hänen on luopua ässän sisältävästä kädestä ja se kyllä tuli todistettua rattailla yhteen otteeseen, kun hän maksoi turnilla lähes potin pohjaparilla A-kikkerillä omia rattaitani vastaan. Jimin kanssa zamilla oli myös jotain keskinäistä kamppailua, kun pojat kilpailivat jokseenkin suurista poteista melko jännillä käsillä.

Turnauksen bubblessa aloin lyömään aina positiosta ja jonkinlaisella kädellä. Koitin esittää vakuuttavaa myös kippaamalla pari nappia, mutta kuitenkin korottamalla siinä kierroksella ettei blindit alkaisi syömään liikaa. Sainkin nostettua stakkini chipleadiin ja viimeisessä kädessä olin -Pleijeri-:n kanssa. Q47 boardi kahdella hertalla, minulta löytyi 56herttaa ja pelijeriltä Qx. Kaiken hyvän päälle olin jopa johdossa joten biittiä ei siinäkään päässyt tapahtumaan. Ylläpidon pyynnöstä turnausseloste;)