Korottaako vai eikö

• Hegetsu
      Hegetsu
      Bronze
      Pistän esimerkin niin varmaan helpoin ymmärtää mun kysymys. sittarin alku ja pöytä on melko täysi. Vihu korottaa UTG:stä ja itellä on buttonissa AA/KK ja kaikki muut kippaa. Kannattaaks korottaa vai vaan maksaa? mitä mielt ootte?
  • 3 replies
    • mcine
      mcine
      Silver
      Kyllä mä käytännössä korotan joka kerta tuossa tilanteessa. Siinä on kuitenkin vielä 2 jotka saattaa tulla mukaan ja sillä saa äkkiä ikävimmät kädet vielä pois, kuten suittarikonnektorit jne. Sit jos kaveri tulee mukaan niin sillä on justiin iso pari / ak. Jos siihen sittari loppuu, ni menee ainakin nopeesti, enemmän se ketuttaa jo AA:lla tippuu bubblesta 8)

Jos korotus on jotenkin ylisuuri, niin sitten ehkä voisin harkita vaan maksamista, kun tuskin muita on tulossa mukaan ja suoraan all-in saattaa pelottaa kaverin pois.

En tiä onko fiksua, mut näin mä oon se päätelly
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Sittarin alussa nuo on varmaan jopa voitollista puskea tuossa, kaikenlaista urpoa noista löytyy ja maksu puskuun tulee varmaan 99+, AJ+ hyvinkin usein. Eli rahaa vaan sisään niin paljon ennen floppia kun kehtaa.
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Jos alkaa limpata perässä monstereilla pitää myös osata kipata ne tarvittaessa, korottamalla tää ongelma vähenee huomattavasti.