Sateliitteihin käytettävä raha

• Hegetsu
      Hegetsu
      Bronze
      Ooon yrittänyt hankkia satelliittien kautta pääsyä FTOPS Event #1 216d. Oon käyttänyt nyt n. 175d niihin ja paikkaa ei ole irronut. Rupesin miettimään, että kuinka paljon tohon on järkevää käyttää rahaa.

Erooko BRM satelliittien kohdalta jollakin tavalla, ja onko mitään maksimimäärää kuinka paljon kannattaa käyttää rahaa satelliitteihin suhteessa sisäänostoon?
  • 6 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      No itse olen pitänyt järkevänä pitää semmoista 10-15% rajaa noissa satelliiteissa. Eli kerran-pari voi kokeilla, mutta sen jälkeen alkaa yrittäminen käydä liian kalliiksi varsinkin jos ideana on pelata turnaus loppuujen lopuksi kuitenkin. Tuleepi muuten liian kalliiksi.

BRM mukaan niin kauan, kun sulla ei olisi oikeasti rollia pelata ko. turnausta niin silloin sitä ei pitäisi pelata vaan lippu pitäisi ennemmin vaihtaa rahaksi tai turneedollareiksi.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Löysinpä mielenkiintoisen keskustelun aiheesta hieman paremmin selitettynä..

Turnaus-BRM ja steps/qualifiers
    • Hegetsu
      Hegetsu
      Bronze
      Toimiiko enää tuo jamorfold.com, koska itsellä tulee joku ihan ihme sivusto siitä. Puoli vuotta sitten pyörittelin tolla laskurilla hieman tarvittavaa pelikassaa sittareihin. Silloin ainakin toimi. Kokeilin laskuria avata myös yhdeltä kotimaiselta foorumilta, mutta sitäkään kautta ei auennut. Googlenkaan kautta en saanut.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Zamwise oli kirjottanut, että typohhin laskin ---> kysymään typohhilta.

Niin tai siis typohh varmaankin vastaa, koska seurailee tätä palstaa :) Näin olettaisin.
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Hegetsu
      Toimiiko enää tuo jamorfold.com...
      Ei tuo toimi enää. Nimen varaus vanheni ja on jätetty uusimatta, joten palveluntarjoaja pitää tuota mainossivua siinä. typohh:illa on uudempi softaprojekti alla ja tuon vanhan sivuston ylläpito jäi pöytälaatikkoon.
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Kattoo jos jaksan lisätä sen laskurin mun nykyisen softa projektin sivuille.