Rush turnausten oikea strategia?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Miten Rush turnauksia pitäisi oikeasti pelata. Kipata nopeasti kädet pois ja etsi uusia tilalle vai rauhassa katsoa jokainen käsi läpi miten ne kehittyvät vaikka on varma että tulee kippaamaan kätensä joka tapauksessa?

Onko parempi vetää mahdollisimman monta kättä vai mahdollisimman vähän?

Muuttuuko tämä strategia jotenkin jossain vaiheessa eli kun kupla lähenee tai finaalipöytä?
  • 2 replies
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Itse ainakin pelaan mahdollisimman paljon käsiä alussa. Vihut tekee virheitä ja saadaan iso stäkki, kun päästään pelaamaan paljon käsiä. Blinditkin on alussa melkopienet stäkkiin nähden ni hyvähän siinä on pelailla:)

Lopussa sitten riippuu omasta stäkkikoosta tuo käsien määrä. Isolla stäkillä pelaan paljon käsiä, koska haluan ryöstää blindejä. Pienellä stäkillä venailen pelokkaana :D

Vasta tusina turnausta takana, joten en osaa sanoa onko oikea taktiikka.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Asslake
      Miten Rush turnauksia pitäisi oikeasti pelata. Kipata nopeasti kädet pois ja etsi uusia tilalle vai rauhassa katsoa jokainen käsi läpi miten ne kehittyvät vaikka on varma että tulee kippaamaan kätensä joka tapauksessa?

Onko parempi vetää mahdollisimman monta kättä vai mahdollisimman vähän?

Muuttuuko tämä strategia jotenkin jossain vaiheessa eli kun kupla lähenee tai finaalipöytä?
      Jos on edgeä vastustajapooliin nähden, pitäisi kädet pelata mahdollisimman nopeasti, jotta ehtisi käyttämään sitä edgeä mahdollisimman paljon. Teoriassa tämän pitäisi toimia stäkkikoosta riippumatta.

En nyt muista oliko se kellonaikaan katsoen vai käsimäärään katsoen, milloin viimeinen pelaaja tulee saamaan BB:n, eli voiko käydä jopa niin että viivyttävä pikkustäkki saa reippaasti enemmän BB-tilanteita kuin nopeasti pelaava pikkustäkki, jolloin pikkustäkille viivyttäminen olisi jopa haitallista.

Aikalailla samat periaatteet toimii mun mielestä kuin muissakin turnauksissa - itse olen aggressiivisempi, tuntuu että vihut luopuvat selkeästi helpommin käsistään. En tosin kauheasti tykkää pelata rushiturnauksia, kun niitä on todella vaikea multitablata tehokkaasti ja ne vievät todella paljon keskittymistä muilta turnauksilta.