QQ vs AK

• mikaala
      mikaala
      Bronze
      Tilanne 10k reba ongame. 17 jäljellä blindit 4000/8000 antet 800 mulla ja vihulla samankokoset 135k stakit. Utg avaa 40K reissulla (wtf!!!). Mietin pitkään olisko taskupari kun ei kai kukaan AA/KKlla halua kaikkia pois reissaamalla noin paljon utg-stä. Vuoro tulee mulle buttonille kaikkien kipattua välissä ja paiskaan vastapalloon allarit mun QQ-lla. Utg maksaa ja riverin A ja minä pihalle ja kaveri FT-hen. Jos olisin vaan maksanut mulla oli positio kaveriin ja floppi oli xxx. Olisiko kaveri AK-lla tehnyt jatkolyönnin all in flopin jälkeen ja lopputulos olisi sama?

Eilen korotin pf allarit etupellon limppiin stakkien ollessa mulla 100k ja vihulla 217k. Vihu maksoi 44 ( mulla AK) ja sai potin. Oliko allareiden maksu oikein sillä kädellä siinä tilanteessa?

Tänään 8k turneessa tilanteessa kaikki jäljellä olevat rahoilla ja stakit vihulla 22k mulla 10k. Vihu limppaa!= ! Cutoffista taskuvitosilla, mulla napilla KQ ja insta all in. Vihu maksaa ja vie potin. Pelasiko vihu taskuvitoset oikein? Onko tää joku uusi trendi että limpataan pikkuparilla ja maksetaan aina allarit jos coveerataan?

Ja lopuksi tän illan 15k rehab josta juuri putosin. Blindit 300/600 mulla sb-ssä AQo ja cutoff reissaa 1500( stakit molemmilla reilu 20k ). Minä pusken allarit oliko se nyt 21k ja cutoffista maksu 9 10s. Ymmärrän että oltiin blindivarkaissa ja laajasta rangesta johtuen oletin olevani edellä monia käsiä ja saan tossa taskuparejakin pakkaan. Onko toi maksu jotain sellaista joka mun pitäisi ymmärtää oikeana pelinä?

Ujo maalaispoika tampereelta olisi erittäin kiitollinen kommenteille.
  • 3 replies
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Tosta ekasta keissistä jäi puuttumaan vihun käsi eli AKo
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Nämä ois varmaan parempi käsitellä ihan tuolla käsiarviointi puolella.

1: Painetaan tietty kaikki sisään.

2 ja 3: Hankala sanoa, kun ei blindi tasoista ole puhetta. Tollaset pienten taskujen limppi-maksu linjat toki on paistikasta meininkiä. Eikä toki aiksen position puskujen koppaamiset pienillä taskuilla ole yleensä kannattavaa. Riippuu toki stackien syvyydestä.

4: Vihun maksussa ei tietty järkee, kun ei se tosiaan tos saa lähellekään tarpeeksi hyviä kertoimia.
    • Leakmund
      Leakmund
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ghaleon
      Nämä ois varmaan parempi käsitellä ihan tuolla käsiarviointi puolella.
      Siellähän ne.

4 kättä eri turneista