MTT-Jyrät huomio(50%stäkistä preflop ja kippi)

• TKK2010
      TKK2010
      Bronze
      Eli tänää tuli tämmöne vastaan, vihu avaa utg:stä 3bb:tä eli 24k, stäkit molemmilla 200k, mä rereissaan bbstä 54khon AA, toivoen et vihu painais kaiken, No vihu 4bet 96kiloon ja jättää taakseen 104k eli aikalailla puolet stäkistään. Mä allin ja vihu kippaa. Ollaan rahoilla jo ja tää tapahtu ku joku 30-40 jälel turnees.

Miten vitus se voi kippaa enää mitään? mun mielestä toi on karmein peli ikinä ja pitäs aina call oli siel sit mitä tahansa. Kaveri taas oli sitä miltä et vihun peli oli hyvä ja kuulemma nettijyrät tekee tätä useinkin.

Eli jos on jotain mielipiteitä ni laittakaa ny ja muuttakaa mun käsitystä etten oo jatkos luulemassa tota muuvia paistiliikkeeks.
  • 13 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Jos kaveri saa sut noin rangelle paskimpana KK ja AA ni eipä siinä paljo koppailla QQ tai ees AK kun vetää vähä heikkoja.

Suotta siis survoo sitä loppu puolikasta sisään kun jää ainakin vielä semisti elävä stäkki

edit; jätetään viel toi AK pois
    • TKK2010
      TKK2010
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Vizah
      Jos kaveri saa sut noin rangelle paskimpana AK sit KK ja AA ni eipä siinä paljo koppailla QQ tai ees AK kun vetää vähä heikkoja.

Suotta siis survoo sitä loppu puolikasta sisään kun jää ainakin vielä semisti elävä stäkki
      Eli sun selitys on siis se et vihu teki infobetsin 4betatessaan puoletstäkistään ja hyvillä mielin kippas QQ ku sai noin halvalla selville et se on biitattu.

Lisää pohdintoja kiitos.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      btw mikkä sun statsit oli tuossa
    • MiikkaAnttonen
      MiikkaAnttonen
      Silver
      eihän se nyt voi kipata tossa 4bet-bluffiakaan, karmea pelisuoritus.
    • AngleZero
      AngleZero
      Silver
      se on totta että MTT pelaajat tekee tätä paljon (en oo kyllä nähnyt et ihan noin committoivasti, mut tyyliin 40%) mutta hirvee peli se on silti. 50% stäkkiä lisää ilman mitään riskiä on kyllä sulle ihan hyvä juttu.
    • Obersdorf
      Obersdorf
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja TKK2010
      Eli jos on jotain mielipiteitä ni laittakaa ny ja muuttakaa mun käsitystä etten oo jatkos luulemassa tota muuvia paistiliikkeeks.
      Luule vaan, se on.
    • TKK2010
      TKK2010
      Bronze
      Joo,kiitän vastauksista ja ilomielin luulen jatkossakin tuota paistiliikkeeks.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Jos oletetaan, että vihulla on tässä QQ niin mikä sille sit ois optimilinja? Kipata suoraan 3-bettiin? Puskea ja saada maksu vaan paremmilta? Min 4-betata ja maksaa pusku? Ei tossa se flopinkaan ottaminen halvalta kuulosta :f_confused:

Mikä Heron range tossa on? 3-bettaa JJ+, AK mut katkee vaan KK+ tms?

Ja oon toki samaa mieltä muuten, että stäkistä puolen tuhlaaminen ja kippaaminen pre on aika hirvee peli.
      Miten vihu ois päässyt halvimmalla?
    • TKK2010
      TKK2010
      Bronze
      Siis eihän sillä mitään QQ tossa ole,kyl se sen ois survonu tai maksanu ittensä katki.Bluffinahan se ton pelin teki.

Siis riippuu ihan pelaajasta, toi mun 3betkoko on aika nutsikas,ei se väärin ois kipata suoraan 3bettiin jos on kyylä riidit.Jos taas ei ni optimi on shove tohon mun 3betin päälle.

En viitti alkaa valehtelee mun rangee tähän ku sharkie tulee kuitenki kirjottamaan anytwo :P
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Haha. Yeah :f_cool:
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Ft vika sija oli tyyliin 800 ja eka 10ke ja avarage stack oli tyyliin 15bb joten isot icm jutut noissa.

Oon nähnyt monen hyvän pelaajan tekevän vastaavia 4bet bluffei,en niitä ymmärrä mutta silti ne niitä tekee. Kai tossa utg esittää niin kapeeta rangee että 3bettaaja joutuu ikävään tilanteeseen.

Summa summarum, myöhemmin kävi auttamatta selväksi että tämä kaveri oli aivan pihalla. Esim. blindit 20/40k antet avarage joku 10bb sillä 260k stackki btn avaa 120k 3bb ja kippaa vihun ai ja jättää taakse 140k :D
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja TKK2010

En viitti alkaa valehtelee mun rangee tähän ku sharkie tulee kuitenki kirjottamaan anytwo :P
      eiköhän sun range oo tässä turnauksessa kun merkittävät rahat luokkaa QQ+,AK
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Vastaan vielä kun paremmin aikaa

Edellä mainitsemani tilanne voisi mennä jotakuinkin näin

Pelaaja A Krisse Myyrman avaa utg laajalla rangella koska tietää että tämä positio saa tavallista enemmän rispektiä

Pelaaja B Anna Hoosianna tietää tämän ja koittaa vastaryöstää 3betillä

Pelaaja A tietää että pelaaja B on kykeneväinen light 3bettei joten hän tekee kommittoitavalta näyttävän(puolet stackista) light 4betin

Pelaaja B tietää taas tämän ja painaa siihen ai joko valuena tai bluffina

Tämmöinen peli vaatii sen että pelaajat tuntevat toisensa erittäin tarkkaan. Tämmöinen peli ei toimi yleensä jossain random su turnauksessa jossa pelaajille ei kerkeä tulemaan tarpeeksi dynamiikkaa.

Tässä yks tän vuoden sairaimmista käsistä jonka pelasin vähän vastaavanlaisessa tapauksessa.

http://www.pokerhand.org/?6023420

Sb on iso voittava regu. Se tietää että tää on sille hyvä paikka kylmälle 4betille joten jos tuun tosta yli vielä tota btn isoo stackkii ni mun käsi näyttää KK+ ja saan usein kipin(koska oletan vihun cold 4bet rangen olevan tässä laaja).

Miten se Poli sanoi, If you dont spew,you will never learn