Konnektorisuittarilla korotuksen maksu SB:ltä

• Jone29
      Jone29
      Silver
      Toivottavast tämä viesti hyväksytään tälle alueelle, vaikka eksaktia kättä tässä ei käsitelläkkään.

11$ turnaus keskivaiheilla, ajatellaan että pelaajilla on pyöreästi 50 BB -stäkit. UTG+3 korottaa 3*BB ja itse olen SB:llä, kaikki muut foldaavat. Miten ison konnektorisuittarin tarvitsen maksuun? Riittääkö 98s? Pelaajista ei riidejä.

Käsittääkseni blindeiltä pitäisi pelata kohtuullisen tiukasti. Entä parantaako tilannetta, jos joku ennen minua maksaa korotuksen, voiko tällöin maksaa helpommin konnektorisuittarilla, koska ko. käsi toimii paremmin useampaa vastustajaa vastaan?
  • 3 replies
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Mun mielestä tässä ei oo kysymys onko kädessä T9s, 98s, 78s, 67s, 54s vai 43s vaan siitä, että joudutaan pelaamaan OOPista. Isosta blindistä varmaan melko usein puolustaisin suittikonnektoreilla, mutta en offareilla.

SB:stä kippaisin suosiolla ellei tule multiway-pottia, yhen välimaksajan jälkeen saattaisin vielä kipata, mutta jos 2 maksaa välistä niin ottaisin jo varmaan itsekin ainakin 67s-T9s. Eli saadaan aina paremmat oddsit maksaa mitä useampi välistä maksaa ja suittarikonnektorit pelaa hyvin multiway-potissa.
    • Jone29
      Jone29
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja NutzAreOk
      Mun mielestä tässä ei oo kysymys onko kädessä T9s, 98s, 78s, 67s, 54s vai 43s vaan siitä, että joudutaan pelaamaan OOPista. Isosta blindistä varmaan melko usein puolustaisin suittikonnektoreilla, mutta en offareilla.
      Siis tarkoitatko puolustamisella, että tulisit kylkeen?
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Jone29
      Alkuperäinen kirjoittaja NutzAreOk
      Siis tarkoitatko puolustamisella, että tulisit kylkeen?
      Puolustamisella tarkoitetaan, että maksetaan blindeista. Reissaaminen olis sitten vastaryöstö vaikka UTG+2 avaus ei periaatteessa olekaan ryöstö.