MTT valmennus?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Pystyykö järjestämään sellaista valmennusta jossa joku (leakmund, Paasonen, puujalka) multitablaa normaalin session? Ei tarvitsisi välttämättä kertoa päätöksistä mutta uskoisin esim kultatason pelaajista aika moni ymmärtää mitä milloinkin tapahtuu. Olisi mukava nähdä jatkuvaa actioni ja samalla ymmärtää miten normaalit spotit menee. Kaipaako joku muu tämän tyyppistä valmennusta?

Uskoisin että itse voisin löytää avaimia miten päästä vähän deepimpänä eteenpäin.
  • 7 replies
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Asslake
      Kaipaako joku muu tämän tyyppistä valmennusta?
      Kuulostaa ihan hyvältä. Vois vaikka järkätä joskus hopeatasolle jopa.

Eniten kyl kaipaisin niitä session review tyylisiä valmennuksia, joita Sawkko ja Leakmund piti pari kertaa. Ite kun en pahemmin tosta perus sunnuntai-valmennuksesta saa mitään irti.
    • ooomanda
      ooomanda
      Platinum
      Käy jos on pronssi. Muuten en kannata. Kahessa päivässä 71 pistettä viime kuun lopulla ennen kun laitoin cashin kokonaan tauolle. FML

:f_biggrin:
    • nikokoo
      nikokoo
      Silver
      Hyvälle kuullostaa, eli miksi ei? Kunhan sunnuntai-valmennusta ei raivata tämän tieltä minnekkään :)
    • woodenleg1
      woodenleg1
      Bronze
      Voin kyllä vetää seuraavan valmennukseni ihan normivolyymilla. Ja nyt sunnuntaina oon leakin kanssa puikoissa(tää ei tule korvaamaan tota normi sunnuntain ilottelua) niin vedän ihan kohtalaisella volyymilla mm gsopt, 6m sunday millionin yms kivaa
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja woodenleg1
      Voin kyllä vetää seuraavan valmennukseni ihan normivolyymilla. Ja nyt sunnuntaina oon leakin kanssa puikoissa(tää ei tule korvaamaan tota normi sunnuntain ilottelua) niin vedän ihan kohtalaisella volyymilla mm gsopt, 6m sunday millionin yms kivaa
      Hieno homma. Toivottavasti nyt saadaan sunnuntai-iltaan vähän lisää opetusvaluee. :)
    • Leakmund
      Leakmund
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Asslake
      Pystyykö järjestämään sellaista valmennusta jossa joku (leakmund, Paasonen, puujalka) multitablaa normaalin session? Ei tarvitsisi välttämättä kertoa päätöksistä mutta uskoisin esim kultatason pelaajista aika moni ymmärtää mitä milloinkin tapahtuu. Olisi mukava nähdä jatkuvaa actioni ja samalla ymmärtää miten normaalit spotit menee. Kaipaako joku muu tämän tyyppistä valmennusta?

Uskoisin että itse voisin löytää avaimia miten päästä vähän deepimpänä eteenpäin.
      Omalta osalta sunnuntai-livet on ollut aika pitkälti juuri tällä formaatilla. Vedän melkein aina normivolyymit ja sitten kun pöytiä enää muutama alan enemmän selostamaan tilanteita. Peliteoria-asiat tulee aika pitkälti osallistujien kysymysten kautta session aikana. Pronssivalmennukset vedetään varmaan jatkossakin enemmän reili- ja viihdearvon kautta ja kulta+ valmennuksissa sitten syvällisempää strategiaa. Näin ainakin itse näen asian. Session review -valmennuksia ei varmaan hirveästi tulla vetämään, koska videoilla saa lähes saman aikaiseksi. Yritetään jatkossa työstää niitäkin vähän enemmän eri tasoilla.
    • ooomanda
      ooomanda
      Platinum
      Muutan edellistä statementtia, oonkin näköjään shipannu hoppeisen statuksen viime kuussa. Eli ylempi pätee nyt mutta tasoa ylempänä :sun: