Kassanhallinnasta

• lagr68
      lagr68
      Silver
      Lukemani ja oman käsityksen perusteella hyvä sääntö on pitää vähintään 100bin kassaa turnauksiin joita pelaa. Ite painelen micro turtseja siellä sun täällä, pääasiassa FTP:llä, ja mieleen tuli sellanen asia, että jos esim. rahaa tilillä on 500$, ja painat illassa sellaset keskimäärin 20-30 turnausta. Periaatteessa sun tulis tällön painaa siis (max?) 5$ turnauksia.

Kelasin, että onko se ok/kannattavaa pelata esim. pari-kolme hyvää 10$ turnausta, jossa tiiät pystyväs biittaamaan vihut, jois on paljo löysää valuee jne. vaikka se onkin 2bin kokoinen turnaus, jos saman illan muiden turnausten ja parin isomman turtsin avg. bin liikkuis sit kuitenki siinä 5$ kieppeillä, volyymin nostamiseks, vai kannattaako tiukasti painaa vaan max. 5$ buyin turnauksia, kunnes rollia sit tarpeeks isompiin turtseihin.

Jos lukee jossain strategia artikkeleista (en millään jaksanu alkaa selaamaan, laiska kun olen) niin saa postata missä, mieluiten kuulis myös turnauksia pelaavien mieleipidettä asiasta.

KIITOS
  • 4 replies
    • partane
      partane
      Silver
      Ei oo mitää väliä pelaatko pari isompaa turnausta, jos average bin pysyy samana.

Esim. jos pelaat pääasiassa vaikkapa 11$ turnauksia ja sitä pienempiä niin average bin tulee pysymään alle 11$ vaikka ostaisitkin itsesi sisään kahteen 22$ turnaukseen.
    • lagr68
      lagr68
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja partane
      Ei oo mitää väliä pelaatko pari isompaa turnausta, jos average bin pysyy samana.

Esim. jos pelaat pääasiassa vaikkapa 11$ turnauksia ja sitä pienempiä niin average bin tulee pysymään alle 11$ vaikka ostaisitkin itsesi sisään kahteen 22$ turnaukseen.
      Jees, samoilla linjoilla ja aatteita itelläki ollu, pyöri vaa mielessä, nii hyvä saada myös toisen mielipide asiaan.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Minkälaista kassahallintaa mtt-jyrät pitää? Itse oon semipelaaja eli 5-10d turnauksista voitollista tulosta, takana 1,5k turnausotanta. Itse olen vetänyt hyvin varovaa linjaa elin avg ollut luokkaa 300-500 biniä. Hukkaanko tehokkuutta jauhamalla pientä vai nouseeko taso huomattavasti jos hyppään 20d avglle?
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      300 bin on ihan ok ni selviää vähä infernaalisemmastaki runista tovin ilman tasojen laskua

edit: olipas vanha ketju :D