MMT Ongelma

• ZuPraize
      ZuPraize
      Bronze
      Morjes, oon tässä pelaillut noin ½ vuotta turnauksia (5-10$ buy-in) & iso ongelma on se että keskivaihe turnauksessa tuottaa infernaalisen tuskan, Alussa yleensä 3000 chippiä & 10-15min blindit, kertyy yleensä se noin 10-15k merkkejä ja sitten blindit alkaa tulemaan päälle ja yleensä juuri palkinnoille päästy kyyläämällä. Siinä noin 20-60bb stakillä en tiedä mitä pitäisi tehdä kun muilla on erittäin pienet stakit ja parilla tosi syvät. Olen kokeillut montaa eri tyyliä ja kaikissa on sama lopputulos että stakki vain kuihtuu ja kuplan puhjetessa on noin 1-3bb rahaa. 2 kertaa on puolen vuoden aikana (Noin 1500 turnausta) käyny hyvät ja päästy finaalipöytään pienimmällä stäkillä, käteen jää niin minimaalinen palkka turnaksia pelaamalla, niin jokin on pielessä.
      Lyhyesti sanottuna ongelma MTT:ssä on se että merkkit lisääntyy vain kun on yli 100bb stäkit.
  • 3 replies
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      PokerStrategyn entinen valmentaja MiikkaAnttonen on kirjoittanut hyvän artikkelin stack-kokoihin liittyen. Kannattaa lukea, auttaa varmasti!

MiikkaAnttosen turnausstrategia vol. 1: Stäkkikokojen ymmärtäminen
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Artikkelit + MTT valmennukseen kannattaa osallistua ja niissä kysellä kaikki mikä vaan mieleen tulee :)
    • Qeenus
      Qeenus
      Bronze
      Munmielestä sulla on ongelmana se, että painetta alkaa luomaan useampi pelaaja, eli shortit, ja tämäntyyppinen pöytä on hankala? Kehenkään ei oikein tehoa samanlainen paine kuin alkuvaiheessa, pelaajat ottavat enemmän riskejä, tuurilla on suuri merkitys tässä vaiheessa. Peli muuttuu radikaalisti.

En tosin tiedä mitä strategioita oot kokeillu, mutta itellä toimii yksinkertaisesti se, että teen enemmän uudelleenkorotuksia preflopilla tässä vaiheessa turnausta, löysiä agressiivisia pelaajia vastaan ei oo niinkään väliä minkä käden itse omaa. Eri stäkkikoolle on oma taktiikkansa, mutta ei kannata ottaa liian kirjaimellisesti, pelityylikin vaikuttaa.