starssin rebuyturnauksen latereggaustaktiikka

• Veini
      Veini
      Silver
      Terve!
      Oon nyt muutomana iltana vetäny starssilla tälläsen 1,1d 60k gara rebuy turnauksen jossa on 90min rebuy aika. Oon lateregannu tohon turneeseen ton rebuy ajan viime hetkillä ja kitkutellu parilla rebuylla addon ajan alkuun. rebuy maksaa 1,0d ja sillä saa 3000 chippiä, kun taas addon maksaa 1,0d ja sillä saa 30k chippejä. Kun addon aika on loppunut olen noin 33k stäckillä averagen ollessa 60k. haluasin kysyä seuraavaa: Onko tää mun taktiikka -ev suhteessa siihen että reggaisin heti turnauksen alkuhetkillä mukaan?
  • 1 reply
    • woodenleg1
      woodenleg1
      Bronze
      Tiedän että moni regu käyttää vastaavaa taktiikkaa noissa 2x tai 3x turbo turneissa joissa iso add-on. Etenkin sateliiteissa olen törmännyt näihin ja myös itse joissakin 2x turbo rebuy sateliiteissa teen juuri näin. jossain 20€ 3xturbo rebuy sateliitissa (mitä on joihinkin isoihin eventteihin), saattaa palaa helposti 200-300€ ennen addonia ja saatat olla silti alkutilanteessa jos joudut "kierteeseen", niiin pitkässä juoksussa näkisin ton todella myöhäsen reggauksen +EV, koska aivan hyvin voit sillä 30-40k nipulla nousta tavoittelemaan kärkisijoja. En ole laskenut tätä millään tavalla mutta tämä oli henk.koht mutu mielipiteeni.

Jos pelaisin säännällisesti juuri tuota dollarin turbojuhlaa 60k garalla, niin reggaisin turnauksen alusta asti koska minulle ei juuri ole väliä, että meneekö 3$ vai 30$, mutta jos turnaus olisi vastaava 20$rebuy ja pelaisin sitä vakituisesti päivittäin, niin todennäköisesti reggaisin aina rebuy ajan lopulla ja add-onin jälkeen puskua/foldia.