MTT hud

• xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Hei kaikki mtt jyrät

Tässä alkanu ottaa enemmän ja enemmän MTT pelejä mun settiin. Hiukan tiedustelen mitä mieltä olette mun hudista puuttuuko jotain olennaista onko jotain turhaa?
      hands/bb/m
      vplp/pfr/steal/3b/f3b
      cbet/foldtocb/wtsd

Kiitos jo etukäteen!
  • 15 replies
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      No wtsd ei niin paljoo tee turtseissa kun sitä otosta ei kerry. Ehkä joku fold to steal ja limp-fold mitkä mullakin on.

Viisaammat voi neuvoo enemmän. :f_cool:
    • maakoboy
      maakoboy
      Bronze
      Joo samoilla linjoilla.. limp-fold on kyl mikroihin hyvä olla näkyvissä, ilmaisia merkkejä.. itelläkkin vasta kuukauden päivät ollu se näkyvissä ja hyväks todettu. wtsd sun muut sitten popuppiin.. Fold to steal kannattaa olla, ja ite tykkään pitää jonkun aggressiostatsin. Ja nekin sit popuppiin positioittain.

Itellä nyt hudi viimesimmän päivityksen jäljiltä muotoa:

Name/Vpip/Pfr
      3b/f3b/steal/fsteal
      AggF/BB/Limp-fold

Noi sitten värikoodattuna ja BB pari pykälää isommalla fontilla.. Popupissa sit kokonaan itelle viilattu mihin lisäilen jotain kun tulee mieleen.. Tällä hetkellä aika paljon post-flopin statseja kaduittain.

GL Mtt:ihin.. voidaan joku päivä skypessa ihmetellä tota varianssin ihmeellistä maailmaa jos innostaa..
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Ok modailen vähän ja otan pois ton wtsd:n ainakin. Ja limp fold tulee lisättyä ainakin.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja xxInspectorxx
      Ok modailen vähän ja otan pois ton wtsd:n ainakin. Ja limp fold tulee lisättyä ainakin.
      Itse oon vielä tehnyt oman popupin positiottain limp-foldin statsin alle. Siinä on siis limp-fold, limp-call ja limp-raise positioittain. Et jos haluu hifistellä... :f_biggrin:
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Juu pitää kattella mitä teen hommasin PT4 kun sai tohon $24 hintaan jotenkin tuntuu että olisi jopa raskaampi pyörittää ku HM2. Mut vissiin parempi MTT peleihin ja sittareihin...
    • Tupeeh
      Tupeeh
      Silver
      mistä sait noin halvalla?
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Toi etusivun uutinen herätti mut. Kun oli PT3 smallstakes joskus käytössä niin vanhana omistajana sain tuo strategyn uutisessa kerrotun 60% alennuksen. Menin vaan PT tililleni ja laitoin PT4 ostoskoriin ja kas hinta oli $24 ja tablefinder kaupan päälle kuukaudeks. Ei tarvinnu kauaa miettiä kun parin tuopin hinnalla sai niin aivan samavaikka ei diggaiskaan. Luulen kyllä että tulee menee HM2 ohi mutta aikamoinen modaaminen vielä mulla että saan sen sellaseks kun haluun..tosin modaaminen on tosi paljon helpompaa kun HM2lla mutta nyt vielä pelaan HM2 kun en oo keksiny miten saan RB lnjan näkyy PT4ssa :D ja tosiaan hudit pitäs rakentaa vielä kuntoon
    • Tupeeh
      Tupeeh
      Silver
      Nice. itekki oon omistanu pt3 joten hintaa ois 40 dollarii, pitänee kyl päivittää.. Onks tos turnauksiikin ev käyrä?
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tupeeh
      Nice. itekki oon omistanu pt3 joten hintaa ois 40 dollarii, pitänee kyl päivittää.. Onks tos turnauksiikin ev käyrä?
      Sittareihin on.

Inspehtoorille, RB-käyrän kanssa joutuu kikkailemaan, sitä ei saa yhtä kauniisti kuin HEM;n.
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Niin se fulliversio varmaan just $40 mut mulle riittää vielä toi smallstakes. Joo kyllä piirtää turtseihinki ev käyrää mikäli oikeen oon ymmärtäny
    • Korpisoturi
      Korpisoturi
      Bronze
      Oma hudi:

Player name / BB / Käsimäärä
      VPIP / PFR / LIMP / 3bet PF / Fold to 3bet PF
      CBET FLOP / Fold to flop cbet / raise flop cbet / steal
      Alin rivi raise firstit positioittain
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Toikin vaikuttaa älliltä mut mulla on vaan toi läppärin monitori joten ikkunat pieniä joten koitan pitää pientä hudia
    • Korpisoturi
      Korpisoturi
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja xxInspectorxx
      Toikin vaikuttaa älliltä mut mulla on vaan toi läppärin monitori joten ikkunat pieniä joten koitan pitää pientä hudia
      Ite kasaan eri saittein pöydät omiin isoihin nippuihin, niin saa pidettyä pöydät suhteellisen isoina, joten statsitkin näkyy hyvin.
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Kun se stackkaus tpimis kaikkialla niinkuin P*:lla...
    • Jone29
      Jone29
      Bronze
      Oma hud on seuraavanlainen:

Limp-fold/Name/PostflopAggressionFactor/TotalHands/BigBlinds
      VPIP/PFR/FoldToCB/3bet/Steal