Mtt skype group

• 12 replies
    • iippari
      iippari
      Bronze
      Totta. Istun kaatokännissä pytyllä, mutta etsin seuraa pokeripeleihin ja minulla on paljon jaettavaa
    • Antti90
      Antti90
      Bronze
      Tuolla Yleinen pokerikeskustelu otsikon takana 2 sivulla on mtt study group ketju eli tälläinen on jo olemassa, en tiedä aktiivisuudesta kun itsellä jäi puolitiehen siihen ilmoittautuminen.
    • MarkusYl
      MarkusYl
      Bronze
      Tuo Study group ei käsittääkseni tällähetkellä aktiivinen ole mutta täällähän on useampi uusi mtt-blogikin pyörähtänyt käyntiin eli nythän voisi olla hyvä hetki potkia tuota study groupiakin uudelleen käyntiin.
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Mä voin laittaa sulle kutsun yhteen MTT grouppiin jossa täältä ja muualtakin pelureita. Nutzi mut sinne kutsui. Ei ehkä niinkään studygroup vaan enemmän sellanen mtt yleislätinää ja tuuletusta mutta oon kyllä saanu hyviä neuvojakin. Mut voishan sitä koittaa aktivoida sellasta puhtaasti ps pelureista koostuvaa grouppia. Laitan sulle mun skyoen yvnä. Kunhan kerkiän illaks kemijärvelle niin addailen sut.
    • Korpisoturi
      Korpisoturi
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja xxInspectorxx
      Mä voin laittaa sulle kutsun yhteen MTT grouppiin jossa täältä ja muualtakin pelureita. Nutzi mut sinne kutsui. Ei ehkä niinkään studygroup vaan enemmän sellanen mtt yleislätinää ja tuuletusta mutta oon kyllä saanu hyviä neuvojakin. Mut voishan sitä koittaa aktivoida sellasta puhtaasti ps pelureista koostuvaa grouppia. Laitan sulle mun skyoen yvnä. Kunhan kerkiän illaks kemijärvelle niin addailen sut.
      Lisäsin skypessä.

Olisi hyvä, jos tehtäisiin vaikak joku uusi mtt study group strategyläisten kesken imo. Sinne vaan hakeutuisivat aktiiviset tyypit ja valmentajat, jos heitä kiinnostaa :)
    • MarkusYl
      MarkusYl
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Korpisoturi
      Olisi hyvä, jos tehtäisiin vaikak joku uusi mtt study group strategyläisten kesken imo. Sinne vaan hakeutuisivat aktiiviset tyypit ja valmentajat, jos heitä kiinnostaa :)
      Juu samaa mieltä.
    • maakoboy
      maakoboy
      Bronze
      Joo tehdään ihmeessä uus grouppi.. oon ainakin mukana jos huolitaan!
    • Berzerekki
      Berzerekki
      Bronze
      Mäkin oon mukana, jos vain aikaa riittää :)
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Mitä,eikös tuohon tarvita chatin yleinen keskustelujen ylläpitäjäkin :D Voisin harkita myös mukaan tulemista jos saan sopivan paikan kalenteristani.
      Onkos teillä joku haju että milloin näitä pidettäisi,vai sillon vain kun porukkaa on paikalla?
    • maakoboy
      maakoboy
      Bronze
      Laitetaan vaan uus grouppi pystyyn ja koitetaan saada pidettyä se aktiivisena ihan pokerinkin suhteen.. :) Kuka ottaa hoitaakseen sen groupin..? Mut voi lisätä sinne.. skype: Maakob

Turistaan kun porukkaa on paikalla ja voihan sitä sit siellä sopia jotain deittejä jos halutaan jotain review -sessioita esimerkiks pitää..
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Alkuperäisessä oli se vika, että kun aikoinaan yritin pitää aktiivisena niin että keskustellaan vain turnauspelaamisesta, oli vähän kuollutta. Mutta kun keskustelua ruokittiin off topicilla niin sivussa on tullut paljon keskustelua asiastakin.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NutzAreOk
      Alkuperäisessä oli se vika, että kun aikoinaan yritin pitää aktiivisena niin että keskustellaan vain turnauspelaamisesta, oli vähän kuollutta. Mutta kun keskustelua ruokittiin off topicilla niin sivussa on tullut paljon keskustelua asiastakin.
      Vähän vaikuttaa olevan sama homma normaaaleissa valmennuksissa.Joskus valmentajan on tarvinnut kysyä että jutteleeko lämpimikseen itselleen :D
      Ehkä tuon takia itse olen kaamea hölösuu ja puhun mitä sattuu notta porukka heräilisi :s_rolleyes: :s_smile: