PokerStrategyltä Omahaa englanniksi

• 3 replies
    • Krea77
      Krea77
      Bronze
      Mielestäni tuo on liian korkealla tasolla. Itse pelailen sen verran harvoin (n. 3 kertaa viikossa 0.5/1 FL pöytiä parin tunnin sessioissa) etten saa tuota kultatasoa kovin helpolla auki, PS pisteitä max 100-200 per viikko. Hopeatasolla tuolta saa luettua vain 3 artikkelia ja ihan noilla eväillä en viitsi kyllä rahasta alkaa omahaa pelailemaan, eihän nuo 3 artikkelia kata kuin suunnilleen säännöt. Olis kai niin pelaajien kuin PS:nkin etujen mukaista että noiden tasovaatimuksia tiputettaisiin yhdellä pykälällä, eikö?
    • srz
      srz
      Bronze
      Laitan palautetta eteenpäin. PokerStrategyn kannalta Omahan vaikeus on sen ongelma. Omahassa katkeaa pienellä rollilla pelkästään varianssin vuoksi helposti.

Haluamme, että $50 alkupääoma riittää peleihin. Tilastojen mukaan fixed limit on selvästi paras pelimuoto $50 alkupääomalla aloittavalle. Onnittelut päätöksestäsi siis :) . Moni selviää menemättä poikki. NL on jo paljon haastavampaa. Sittarit on vähän no limitiä aloittelijaystävällisempi pelimuoto.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Oon mennyt 50llä kympillä rikki ihan mukavasti kovatasoisessa 4c pöydässä. Kyllä tuon pelin oppii, ei siinä mitään, mutta kannattaa mennä itseensä ja kysyä kuinka hyvä oppija ja minkälainen pelaaja olen, koska PLOssa jyvät erotetaan akanoista herkästi.