Ylipari +värinveto

• smaster
      smaster
      Bronze
      Omahassa tulle monesti tilanteita jolloin olet korottanut esim. K:hK:sT:s9 flopista tulee Q:h7:h5, mitä näissä olisi järkevin tehdä? Varsinkin jos oletetaan heron lyövän preflop ja flop, jonka jälkeen vihu lyö kaikki keskelle? Itse olen kallistunut melko paljon maksun puoleen, mutta olisi toki mukava kuulla muidenkin mielipiteitä asiasta?
  • 2 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      No vähän tuo riippuu tilanteesta. Pieneen pottiin en tykkää lähtee vetämään pelkällä yliparilla va värinvedolla. Mut jos oletetaan, että olet lyönyt potin preflop ja sitten potin flopilla. Jos vihu tulee siihen kylkeen, niin yleensä siellä on se setti. Sitten lasketaan oddseja ja yleensä maksetaan, jos oddsit riittää. :)
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Kylhän alemmilla tasoilla vähän heikkomillakin osumilla tullaan kylkeen, mutta riippuu aika paljon tilanteesta sekä vihusta. Jos on TAG eikä LAG vastassa, voi melkein kipata, mutta jos LAG siellä riehuu niin yleensä ylipari/värinveto kyllä riittää. Itse kyllä teen tommoisia mooveja vain ässillä + värinveto, ja KKxx on aika rajamailla. JJ+värinveto nyt ei mikään mahtiosuma ole.