Lisää kyssäreitä

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Kun annatte noin hyviä vastauksia niin pitää kysyä lisää eli jos mulla on käsi
      AK96 sateenkaari ja floppi on K96 jossa kaksi on samaa maata niin onko mulla pelattava käsi vai ei? 6 outtia täyteen käteen mutta ei nutsi täyteenkäteen joten kannattaako tälläinen käsi heittää pakkaa jos kaveri lyö vai katsoa mitä turnilla tapahtuu?
  • 4 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      no itse ainakin maksulla tai jopa pienellä reissulla lähtisin liikkeelle jolloin maksut luultavammin tulevat ainoastaan vedoilta ja jos veto ei turnilla täyty niin ainakin puoli pottia löisin tai vastaavan maksaisin ja toki jos ko väri tulee pöytään niin aina voi sitten kipata outteja väriin kuitenkaan ei paljonkaan enempää ole kuin sinulla täkäriin ja unelma tilassa molemmat täyttyä samaan aikaan.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Ei voi slovata pakko lyödä kylkeen jos pelataan. Vihun setti on kuitenkin aika epätodennäköinen. Vedoilta pitää verottaa hintaa turnin näkemisestä. Eri juttu sitten miten oot joutunu pottiin tuolla kädellä :)
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Hienoa, mun mekaaniset aivot asettuivat uuteen asentoon eli setin olemassa olohan on huomattavasti epätodennäköisempi koska mulla on kaikista korteista yksi kolmesta. Ensi kerralla vedän takaisin kunnolla mutta himmaan jos vedot näyttää uhkaavasti täyttyvän.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Turnilla ei sitten hirveesti turvallisia kortteja olekaan. Et halua nähdä ainakaan Q, J, T, 7, 8, 5 -kortteja. :) QJT mahdollistaa isommat rattaat sekä suoran ja 785 suoran.. Ja lisäksi vielä ne värikortit. Eli rattaat ei oo omahassa lähelläkään nuts.
      Nämä riippuu aina vähän preflop actionista. Limpattuun pottiin ja näin vetoisaan pöytään ei kannata mennä tällä kädellä poikki. Mikäli olet jotenkin kummassa joutunut korotettuun heads-up pottiin, on merkkien keskelle laitto helpompaa. :)