Onko eroa omenan ja texun tuotolla?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Jos olet hyvä pelaaja texussa ja voitat x-määrän BB/100 kättä ja olet hyvä pelaaja myös omenassa niin voitko voittaa enemmän BB/100 kättä vai vähemmän? Eli kumpi on tuottoisampi peli vai pystyykö niitä erottamaan näin?

Mikä olisi hyvä tuotto-odotus omppupöytään?

Ompussa heilahdukset on todella suuret sillä jos pelaan 100bb stäkillä ja saan kahdesti romut keskelle johtoasemassa niin molemmat ajetaan ohi niin tappio on 200bb mutta jos molemmat sattuu pitämään niin tuotto on 200bb mutta jos toinen vain pitää niin tulos on nolla. Ompussahan mennään kuitenkin useammin all-in tilanteeseen ja silloin vastakkain on veto vastaan valmis peli jolloin kyseessä on monesti kolikon hietto.

Se miksi kysyn niin johtuu siitä että olen vetänyt aika karmivaa tulosta viimeisten 3000 käden kanssa mutta syntyy pelko siitä että voiko omppu näin tuottoisaa? Mun menestyminen ei johdu kyllä omista pelitaidoista vaan siitä että osa pelaajista on karmivan huonoja.
  • 2 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Jaa, en kyllä osaa heittää sulle nyt mitään lukuja sulle. Mutta niinkuin itsekin totesit, ompussa pelaajat on "karmivan huonoja". Mut nää karmatkin välillä niihin takaoven vetoihinsa osuu, joten swingit on isommat. Mutta väittäisin kuitenkin, että jos itse teet oikeita päätöksiä ompussa, niin saat siitä isompaa tuottoa kuin teksusta. Johtuen juuri siitä että jengi ei oikein vielä osaa tuota omahaa vetää kunnolla.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Väitän, että on. Itselle 20BB/100 ei ollut harvinaisuus kun aktiivisesti tahkoin PL25 tasoa, mutta täytyy myöntää että upswingillä oli kyllä osansa. 10BB/100 ei ole mitenkään "erikoista" mikrotasoilla.

Ero pienenee tason parantuessa, mutta jotenkin epäilen ettei se käyrä ihan natsaa blinditason kanssa. :)