poker tracker omaha...

• Vizah
      Vizah
      Bronze
      Onkos kukaan ko softaa testannut?
      Kokeilin ensin sitä trian versuu max 1000 käpälää toimi hyvin sitten täys versioon saa kädet ladattua mutta ei statseja näkyviin...
  • 15 replies
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Itse oon testaillu reilun viikon ihan lisenssin kanssa. Mitkä statsit sulla on hukassa?
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Itsellä toimii kanssa ihan hyvin. Kannattaa muuten käyttää Postgre sen access kannan sijaan, koska ensimmäinen on a) nopeampi ja pienempi ja b) kaikki hudist käyttää sitä. :)
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      kaikki kädet saa ladattua mutta missään ei näy =(
      ja ihan lisenssillä minullakin
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Miten vaikea tuo kannan vaihto on?
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Saako jostain kätevästi rulesseja noihin pejaajien auto ratemiseen?

Mitkä tiedot ovat todella hyödyllisiä? Itse osaan katsella omia pelejä ja kavereiden statseja mutta mihin niissä kannattaa kiinnittää huomiota.

Softasta saa paljon irti mutta mistä kannattaa aloittaa?
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Kannan vaihto on yksinkertaista, ja siihen on pätevät ohjeet PokerTrackerin sivuilta. Jos on elefantti asennettu ja toiminnassa, niin ei tarvitse muuta kuin se tilin nimen (luultavasti postgres) ja salasanan jonka laitoit kannan asennuksen yhteydessä.

Sitten vain convertoidaan access postgre muodoon, avataan uusi kanta ja suljetaan/poistetaan vanha.

2+2 foorumeilta kannattaa etsiskellä noita ruleseja, itse käytän niitä paketin mukana tulleita.

Tiedoista kannattaa katsella ainakin VPIP, PFR, Agg Factor, WTSD ja W$SD arvot. Checkraise on myöskin hyödyllinen tieto conttareita mietittäessä. Itsellä on nämä statsit käytössä:

VPIP/PFR/Aggressio/Raw WTSD (ei ole sama kuin PT:n antama, vaan se on VPIP*WTSD)/Kädet/Voitot, ja en ole muuta kaipaillut. :)
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      mites tuossa ptossa saa tuon kokonais voitto käyrän näyttämään yli kuukauden ite en saanut millään mtä kokeilin vaan näytti pelkän joulukuun alkaen marraskuun lopusta ei koko käyrää träkätyltä ajalta.

Tarkoitus olisi siis saada koko tuolta reilu 3 vkoakos tuossa nyt on niin yhteen käyrään niin että lähtisi 0 sta
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Bronze
      Latasin ja asensin tuon trialin eilen Vistaan. PTO käynnistyy ihan OK ikonista, ei väliä laitanko Adminina tai ilman. Autoimportin Titanista sain mielestäni asetettua ja käsihistorian ladattua ja käsiteltyä, käsitellyille tein oman folderi.

Auto ratea yritän määritellä käyttämään Default, mutta mitään ruleja ei ilmesty riveille, ainoastaan kuvakkeille järjestys. Tilastoon ei ilmesty mitään dataa eikä myöskään HUDia Titanin pöydässä. Käyttö-ohjeen olen jo lukenut ja tehnyt mielestäni sen mukaan. Mitkä on yleisimmät syyt mikä aiheuttaa tuolalista ?
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      adminina se on käynnistettävä muuten ei toimi kunnolla jos toimii sittenkään =O
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      PTO on vielä niin antiikkinen, ettei siinä ole omaa HUDia. Myöskin autorate ruleseissa kannattaa muistaa, ettei niitä ilmesty kuin jonkun 50 käden jälkeen, tai minkä oletkaan sieltä auto rate players ikkunasta valinnut. :)
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Bronze
      Mulla ei vaan ole tullut Ring Game Player Statistics taulukkoon yhtään mitään millekkään välilehdelle vaikka vaikka monen pelaajan kanssa on käsiä kymmenittäin ja olen laittanut arvoksi 20.

Mistäs tuon HUDin saisi jos tuon PTO:n saa ensin toimimaan ?
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Sinun pitää valita se pöytä ensin sieltä preferencesseistä, jotta siitä alkaa dataa tulla. Myöskin pitää se auto import olla päällä, jotta se päivittyy. Omahaan löytyy hudeja, esim PokerAce joka on maksullinen sekä se minun mainostama RustyBrooksin. Myöskin joitain muita ehkä on olemassa. :)
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Ostin äsken ton softan niin en kuitenkaan löydä tuosta koko hudia? Pitäisikö siinä olla kyseinen apuohjelma sisällä vai pitääkö se ostaa erikseen?
    • PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja smaster
      Ostin äsken ton softan niin en kuitenkaan löydä tuosta koko hudia? Pitäisikö siinä olla kyseinen apuohjelma sisällä vai pitääkö se ostaa erikseen?
      Siinä ei ole hudia, mutta painamalla sitä työkaluvalikon Pata-kuvaketta (Launch external Game Time Window, joka löytyy myös Utilities-valikosta) saat ulkoiset "hudit". Itse ainakin hyödynnän niitä, vaikkeivat mitään ihmeellisiä olekaan. Niihin ei myöskään saa itse tietääkseni valita statseja. :)
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Joop, noi vanhat PT:t on vielä niin antiikkisia että tarttee erilliset hudit jotka sitten automatisoi tota touhua. Toi external game time window on kyllä ihan pätevä, siinä mielessä että voi parin pöydän sankareita tiirailla jollakin asteella.