Montako pöytää omahaan?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Te hurjat omaha-harjat! Monellako pöydällä pystytte vetämään tai normaalisti vedätte omppua?

Itse olen pelaillut normaalisti 2-3 pöydällä ja silloin pystyy vetämään ihan hyviä riidejä kavereista mutta sitten oon pelannut 4-6 pöydälläkin mutta silloin vedätään ihan niittipeliä eli ei tehdä turhia muuveja. Sekin on ollut ihan tuottoisa tapa mutta siellä varmaan joku ryöstää multa monta pottia kun riidit on kohdallaan. Tosin noissa PLO25 pöydissä kauhean moni ei tunnu ottavan minkäänlaisia riidejä.
  • 10 replies
    • jippej
      jippej
      Bronze
      16 shorttipöytää menee perus solid-tagina. Mieluiten pelaan ~8 pöytää, jossa notet ehtii vielä hyvin kirjotella ylös ja vähän katella sitä kalojen kolisteluakin. Tottumiskysymys tuo on. 4 pöytää pelatessa itellä tulee jo niin paha FPS(Fancy Play Syndrome), että alkaa mennä enemmän maniac/seko/lagi-tyyliin.

Yksitellen pöytiä lisäämällä tuota multitabletusta pystyy kehittään aika nopeetaki. Toki auttaa myös vuosien takainen FPS-pelikokemus. :D
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      noita 400 pöytiä max 5 samaan aikaan. Joskus törmäsin johki äijään PLO100 tasolla starsilla mikä veti jotain 30 pöytää samaan aikaan.
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja jippej
      16 shorttipöytää menee perus solid-tagina.
      Omppuakin?? Aika kone.
    • jippej
      jippej
      Bronze
      Juu, omenaki menee melkosel mass-multituksel. Toi 16-shorttii on vähän epämiellyttävän nopee klikkailla vaan, niin jos haluun saada max käsimäärän vaikka 10h pelil, niin pelailen n. 12 pöytää. Noin pystyy vetää huomattavasti pitempää sessiota, kun ei oo henkisesti nii rankkaa.

Counter-Strikestä peräisin oleva hiirikäsi auttaa kummasti. ;)

Joskus kaverit ihmetelly, kun nousuissa vedän 6 oluen jälkeen olut toisessa kädessä 16-pöytää läppärin touchpadil. smasterkin on tätä "muutaman" kerran ollu todistamas. :D
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Jos vedät 16 pöytää niin paljon sulla VPIP? Luulisi että noilla määrillä pitäisi mennä alle 20, tai sitten vetojen laskeminen tulee todella syvältä selkärangasta.

Ei sillä että hamuaisin kovin suuriin määriin mutta kun oon lisäillyt pöytiä pikkuhiljaa niin sellainen muuvailu on jäännyt vähemmäksi.
    • jippej
      jippej
      Bronze
      Statsit on keskimäärin jotain VPIP 30/PFR 23/Total AGG 3. Eli 16 pöydällä tippuu johonkin ~vpip 25:n. Lasketaan ne 12 outtia ja painetaan kaveri pakkaan/tai otetaan se väärään suuntaan painotettu flippi. ;)

Fiiliksellä mä enemmänkin vedän = painan kaikki yli 10 outtiset vedot ja rattaatki survotaan vähän turhan usein. Toki isommis poteis tulee sitte laskettuu outit tarkempaan ja katottua vähän kaverin statsejakin.

edit. 9h töissä jo. Tää on ihan perseestä. -> Putiikki kiinni.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Itse pelailen kanssa 8-10 pöytää useimmiten, mutta 16 pöytääkin menee aika mukavasti shortti omppua. VPIP on joku 23/16 (AF 3), mikä on ehkä jo turhan tiukkaa, mutta nämä PL25 sankarit kun ei osaa kipata paria/takaoven gutaria.

Se on tosiaan tottumiskysymys, ja itsekin pelailin pitkää 3-4 pöytää max. Ompun varianssi. :f_love:
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Pari pöytää riittää mulle, VPIP 45+ ja PFR 35+

Enemmän pöytiä niin ei pysy pää enää mukana. :f_o:
    • Awnker
      Awnker
      Bronze
      6+ 24/19/5.5 statseilla

huppii menee 2-4 riippuu saako saman aasin useempaan pöytään jolloin ei tarvii miettii useemman jannun tyylejä erikseen.
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Omat statsit on jotain 45+/35 luokkaa yleensä tuolla omalla tasolla. Nyt tän vedon myötä menee kaikki nää plo4 pöydät mitä ipokerilla on 35/15 statseil