Omahapöydän valinta?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Sanotaan että pöytien valinnan kanssa pitää olla tarkkoja. Mitä arvoja shorttipöydistä pitää katsoa että kannattaa hypätä mukaan. Nyt olen vetänyt pääsääntöisesti niin että missä on isoimmat potit niin menen sinne.

Tosin toissa päivänä pelasin 4 pöydällä ja olin noussut yhdessä pöydässä vajaa 2 biniä ylös ennen kuin huomasin että mähän oon hillopöydässä vaikka en osaa yhtään vetää sitä. Hieman noloa nousin pöydästä.
  • 3 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Ite katselen lähinnä tuota pottikokoa, kertoo yleensä reippaasta pelistä. Isommat potit preflop, isommat virheet postflop. Pienet potit kertoo yleensä passiivisista limppaajapöydistä, jotka mulle on ainakin myrkkyä.

Lähinnä kun saat yhden LAGin tai paistin oikealle puolelle niin se yleensä riittää. Jos vasemmalle istuu 1-2 maksuautomaattia, niin yleensä vaihdan siinä kohtaa pöytää.
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Asslake
      Tosin toissa päivänä pelasin 4 pöydällä ja olin noussut yhdessä pöydässä vajaa 2 biniä ylös ennen kuin huomasin että mähän oon hillopöydässä vaikka en osaa yhtään vetää sitä. Hieman noloa nousin pöydästä.
      Oma ensikokemus omppuhillosta oli vähän vastaavanlainen. :D
      Osallistuin sittariin ja sitten yhdessä vaiheessa aloin ihmettelmään kun potti meni jakoon vaikka kaverilla oli jotkut ihan ihmelaput. Sillon vasta selvisi että tässähän pelataankin hilloa.. :rolleyes:

Mitä tulee tuohon itse kysymykseen, niin minäkin valitsen pöydän juurikin tuon pottikoon perusteella.
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Sama, kuin parissa edellisessä postauksessa. Pottikokohan se aika lailla määrrittelee tuon pöytä valinnan. Mitä isompi potti, niin sen aktiivisemmin ne kalat pelaa, oli käsi mikä tahansa :f_biggrin: