MicroStakes Poker - video

• Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Pienimuotoinen projekti olisi mielessä, ja testiä varten olisi hakusessa muutama innokas pelaaja.

Eli tarkoitus olisi pelata FullTiltillä PLO2 (tai PLO5 tai mitä vaan) shorttia 6 PokerStrategistin kesken noin tunnin ajan. Pelin jälkeen jokainen lähettää minulle käsihistorian tuosta sessiosta (eli pitää osata tallentaa käsihistoriat koneelle, mieluusti HEM tai PokerTracker käytössä), ja kokoan siitä videon missä näkyy kaikkien käsikortit.

Tähän mukaan selostusta yms. niin meillä on kasassa MicroStakes Pokerin ensimmäinen pilottijakso.

Pelin ajankohta olisi maanantaina 13.12. illalla, n. 18:30 niin ehditään pelata ennen illan valmennuksia.

Jos haluat mukaan, niin ei muuta kuin ilmoittautumaan.

Ilmoittautuneet:

1. Blancco
      2. hjkhjk
      3. Speester
      4. NemoKala
      5. MikaPaasonen
      6. Jim9137

edit: Eli 6 paikkaa täynnä, toki kannattaa ilmottautua niin otetaan varasijoja sitä mukaa sitten mukaan kun joku näistä kuudesta ei pääse paikalle. Eli ensi maanantaina klo 18:30 alotellaan, suotavaa olisi että kuuden maissa kaikki olisivat Skypessä hollilla. Jos jollakulla ei mun tai muiden Skypeä ole, niin huudelkaa täällä tai ircissä.
  • 37 replies
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Siisti idea! Kait mä voin tentteihin opsikelun keskeyttää vähäksi aikaa. HEMiä mulla ei ole kylläkään käytössä, mutta käsihistoriat tallentuu siististi tietokoneen kansioon. Mihin sitä HEMiä tarttee tossa?
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Ei tartte HEMiä, jos löytää oikeat käsihistoriat koneelta.

Alkuperäseen postiin lisätty ilmottautumislista.
    • hjkhjk
      hjkhjk
      Bronze
      Niin mielenkiintoinen homma, että
      pakkohan sitä on olla mukana.

Kaikilla varmaan 100 bb ?

Eikä sitten mitään ylimääräisiä höntsäilyjä.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      100bb tai sit deep pöytä, ihan miten halutaan. Ja tarkotus ois et kaikki pelais ihan tosissaan, vaikka joillekin taso on aika pieni. LAGtard räiskiminen ei tällä kertaa ole suotavaa, katsotaan jos myöhemmin tehdään joku MadTilt-sessio. :)
    • Speester
      Speester
      Bronze
      mukana

Edit; HA olis kova!
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      No mä olen mukana myös.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      LAGtard räiskiminen ei tällä kertaa ole suotavaa, katsotaan jos myöhemmin tehdään joku MadTilt-sessio. :)
      Toisaalta, jos joku näin vetelee, niin kyllähän sen pitäs vaikuttaa muiden peleihin? Ja sitäkin vois kattoa. Siis olettaen että jos ei nyt ihan ääliönä pelaa, niin kyllä toiset saa vetää niin LAGisti kun haluaa.

Et sä ikinä haluais pelaa pöydässä, missä pelaa PS:n 6 TAGia :D Sehän on sama kun vedettäs pitkää tikkua?

edit: siis "pelityylinsä mukaan." Ettei tarvi tähän tiukentaa/höllentää, vaan pelaa sitä samaa mitä normisti. Jos sinne eksyy mukaan omppu100, ja siellä pelataan "erilain" niin kait semmostakin kulmaa ois hauska nähdä.

Ehkä sen vois ottaa mukaan myös kommentoinnissa? Vai mennäänkö ihan nit-nit-nit-nutsmine linjalla, mikä tuntus plo2 tasolla toimivan parhaiten? ;D
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Mie voin tulla kanssa :D
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Siis tottakai saa ja pitääkin tulla erilaisia pelityylejä. Mutta eihän se oikein kivaa ole jos sinne joku tulee räiskimään kaljapäissään 100/100/100 statseilla. LAGimpi peli on oikein viihdyttävää ja opettavaistakin, jos siinä on vaan se ajatus mukana. Ja yrittää pelata voitollisesti.

Jos muut nittaa, niin hyvä pelaaja alkaa nostamaan aggressiota sopivasti. Niin kauan kun kaikki yrittävät tehdä voittoa pöydässä, kaikki on hyvin. Vaikka vetäisi LAGia, TAGia, tai jotain muuta lyhennettä. :)
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Ja hienosti pointti ymmärretty :f_love: Ja joo, Paasonen mukaan! Jee.
      Hitto kun pelattas muualla ni mäkin voisin osallistua :f_mad:
    • hjkhjk
      hjkhjk
      Bronze
      Mielenkiintoa lisäisi vielä
      jos kukin videoisi oman sessionsa.

Ite aion ainakin tehdä sen. Katotaan
      kehtaako sitä sitten laittaa jakoon.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      En tiiä miten videointi auttaa tai muuttaa, kun siinä lopullisessa videossa kaikkien käsikortit näkyy kuitenkin. Jos ja kun tulee mielenkiintoisia käsiä, niin kyselen kyllä osallisilta ajatuksia ja mietteitä niiden osalta.
    • hjkhjk
      hjkhjk
      Bronze
      Tulee omat ajatukset taltioitua.

Voi sitten verrata oliko yhtään kartalla.

En mä ainakaan ilman omaa video muista.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Mä voin paikkaa täytellä jsosei muuten.
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi

Eli tarkoitus olisi pelata FullTiltillä PLO2 (tai PLO5 tai mitä vaan) shorttia 6 PokerStrategistin kesken noin tunnin ajan. Pelin jälkeen jokainen lähettää minulle käsihistorian tuosta sessiosta (eli pitää osata tallentaa käsihistoriat koneelle, mieluusti HEM tai PokerTracker käytössä), ja kokoan siitä videon missä näkyy kaikkien käsikortit.

Olix tos mitään jippoja,Tiltil pelaa HEM mulla mut saanko sieltä ton sessiot kädet jotenkin vai tallentuuko ne koneelle jotenkin päivän mukaan?
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Ei siihen mitään jippoja tartte, suodatat vaan siltä päivältä PLO2 kädet, ja valitset Export all hands to hard drive.

Lähetin Paasoselle Skype-kutsun pari päivää sitten, jos vaikka ennättäisit hyväksyä sen huomiseen mennessä ;)
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Millon pelipäivä. Olisi ihan kiva tulla seuraamaan :)
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kravdude
      Millon pelipäivä. Olisi ihan kiva tulla seuraamaan :)
      Huomenna klo. 18.30 Tiltillä.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Katso ekaa viestiä. Huomenna 18:30. Ja kannattaa tulla, niin pääsee mukaan jos joku ei pääse tai päättää lopettaa leikin. :)
    • 1
    • 2