PLO-turnauskäsi

• Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Partyn festeistä ei saa käsiä mut pannaan ulkomuistista. Hero otti just puoli orbittia sitten ison biitin ja hävisi yli puolet stäkistään, jäi about 7500 merkkiä tasolla 100/200.

Aktiivinen vihu avaa Hijack 600, Jami ottaa kiinni BU ja Hero painaa potin AQT4 ristisuitilla. Jami ja toinen vihu about 35k deep molemmat. Molemmat ottaa.

Flop T68 padanvedolla, Hero painaa loput noin 5K pottiin joka on 7,5K.

Eka vihu eristää, Jami tankkaa ja painaa kaiket ja vihu ottaa lopuilla. Millä käsillä vihu voi tuossa eristää kun toinen iso stäkki takana? Millä käsillä Jami voi ottaa? Miksei Herolle ikinä käy hyvät?

Ekalla vihulla tyyliin 6854 ei padanvetoa, Jamilla 6784 ilman padanvetoa ja pojat splittaa Heron loppustäkin keskenään. Rupesin vaan miettimään et kumpi noista tekee tuossa isomman virheen vai voiko tuo olla jollain tasolla standard?
  • 2 replies
    • masa9
      masa9
      Bronze
      Mun mielest kans spew sekä Jamilt et toiselt vihult. Ensinnäkin, ton ekan vihun eristys sun shoveen on iha hirvee, ku sivupotis ei oo viel mtn. Mielummin vaa maksu silt tohon, Jami ei kuitenkaa koskaa siihen päälle pillitä, eikä myöskään puske huonompii käsii ku mitä tol on. Eli jos Jami on missanu flopin, nii se foldaa ja jos sil on paremmat nii se painaa yli ja tää eka vihu voi kippaa viel ihan hyvil mielin. Jamin vinkkelist katottuna sit taas, ei tohon mun mielest vaan voi katketa. Toki toi eka vihu eristää laajasti, ku heron range tässä koostuu isoist korteist/isoist pareist, jotka tohon floppiin ei kovin hyvi osu. Mut tossa suunnillee flipataan jo pelkkää värinvetooki vastaan, sit joskus vihul valmis suora tai isommat rattaat jnejne. Ei vaan natsaa mun mielest oikee mennä tohon poikki.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Musta vihun eristys 68xxllä on ihan ok, koska sillä kuitenkin saadaan käsiä kuten Txxx ja J9xx pakkaan, hyvällä säällä pelkkä värinvetokin menee pakkaan. Riippu stäkeistä, mutta mieluummin puskisin tuoon käden kuin maksaisin. Se on kuitenkin varmaan sitä pohjaa millä menisin katki. Vaikeampi päätös olisi jos vihulla olisi tyyliin keski tai kärkikiinni tai se J9, koska niitä on tosi vaikea puskea ja olla hyvissä jos jami overcoolaa (edes vetoja vastaan).

Jamin pelistä olen kyllä masan kanssa samaa mieltä, turhan varianssihakuinen korkeintaan breakeven peli. Jos otetaan, ettei vihu puske tuohon ilmalla, niin tämä lopputulos on aika pitkälti se mitä voidaan toivoa. Tuossa varmaan pitäisi miettiä T8xxnkin kippiä, vihun oletettu range vetoineenkin vaan murskaa.