Palautetta Noosen videoista ja valmennuksista

• Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Kerätään tähän ketjuun palautteet Noosen valmennuksista sekä tulevista videoista. Myös toiveita videoiden sekä valmennusten sisällöstä voipi esittää tähän ketjuun.

Ensimmäinen valmennus saatiin pakettiin, jatketaan kesän ajan maanantaisin joka toinen viikko platinavalmennuksen muodossa.
  • 10 replies
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Kiva nähdä pitkästä aikaa Noosen videoita. Muistan vielä vanhat teksuvideot ja kun Noose kyykytti vihuja niissä. (vuonna 2008?)

Tässä uudessa videossa taas paistoi hieman itseluottamuksen puute läpi, ei uskallettu barreloida ja pelattiin (imo) melko weakia peliä. Check foldailtiin floppeja, vaikka oltiin preflop aggressoreita jne.

Toivottavasti Noose saa vaikka lonkerosta itseluottamusta tämän illan valmennukseen, niin ei tarvitse micropaistien täällä huudella. :)
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Noin 16.40 minuutin kohdalla. Heikko pelaajaa avaa napilta ja kippaat KQT6ds, sen jälkeen kun katsot paljonko potittaminen maksaa? Onko KQT6ds kipattava käsi napin avaukseen?
    • Noose
      Noose
      Bronze
      Toi KQT6ds on tietty ihan pelattava käsi, mut kun button avaa potin niin mielummin sillon lyön joko kolmanteen tai sit kippaan. Mielummin oon aggressorina heads up potissa tollasella hanskalla, enkä myöskään päästä bb:ta messiin dominoimaan mun värivetoa tai suoranvetoa. Jos button dominoi mua niin so be it, mut useammin se kyllä tossa on flopilla heikoissa kun mä, ja pääsen myös osumattomat viemään semiusein.

En mä juur tolla maksa, mutta oot oikeassa että se ois ollu kolmanteen lyötävissä.
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Sellanen tosta viimesestä videosta että noi kädet kun aukaset yksitellen auki ni pystyt voit koota session kaikki haluamasi kädet yhteen klikkaamalla haluamasi käden kohdalla hiiren oikee ja mark selected hands ja sit klikkaat ton only show show marked hands. Pystyt paremmin keskittyy mitä sanot kun ei tartte ettii niitä käsiä etsiä aina erikseen. Ei sillä ettei tota Haydenii kattelis aina väliin..
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Tällä viikolla Noosen on liekeissä poikkeuksellisesti keskiviikkona klo 20.30 alkaen. Silloin kaikki vähintään platinatason omaholistit valmennuskanavalle!
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Session Review Osa 1

Noin 28 minuutin kohdalla oleva KK32ds, jossa reissaat ajatuksella että pieni menee kaikki ja pääset tunkemaan lisää. Hyvä linja koska iso stäki paljastaa ettei sillä ole nauloja mutta Jos 300bb stäki olisi liikkunut sun betin jälkeen vielä maksimit ja lämmöissä oleva kaveri maksanut. Mitä olisit tehnyt?
    • Noose
      Noose
      Bronze
      Sorry Ass kun en ole aiemmin noteerannut kyssäriä.

Tein playn joka tämän päivän peleissä tehdään käytännössä vain ja ainoastaan nauloilla, jolloin on aika helppo olettaa että Polkilla olisi naulat itellään oikeastaan sen kerran kerrasta jos tohon tuuppaisi. Varmaan kiroaisin aikani kun en tiedä onks mulla oddseja mennä ton huabanazin takia, mut todennäköisesti kippaisin pienen sadattelun jälkeen. Ainakin tällee perstuntumalta tuntuis että 50bb random lappuja plus 23bb omia kalkkuja keskellä ei olisi riittävästi shippaamaan 300bb sisään, vaikka kongit onkin ds. Nyt kun tätä kirjotan niin alko tuntua että ehkä vois piisatakin oddsit... mut aika close call suuntaan tai toiseen.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Mikäli uutinen on mennyt ohi, niin kerrotaan vielä täälläkin. Noosen tämänpäiväinen (maanantaina klo 20.00) valmennus on avoinna myös kultatasolle, eli hypätkää kaikki mukaan!
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Noose pahasti kipeänä, joten huominen valmennus joudutaan valitettavasti perumaan.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Noosen PLO-kultavalmennus joudutaan valitettavasti siirtämään tältä päivältä pääsiäismaanantaille 9.4.

Pahoittelut aikataulumuutoksesta.